Mensen met een klein voorhoofd, what to do ..?

Heeeej, ik heb echt een klein voorhoofd en vind ook dus dat mijn hoofd heel breed lijkt en vind het dan ook echt niet mooi. Ik heb ook altijd mijn haar achter de oren en daar kom ik dus ook niet vanaf. Het irriteert me echt heel erg… iemand tips?
Hieronder een foto van mij rechts.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10308308_744664135567898_4970310440645890790_n.jpg

Aan mij geven svp

Nee sorry ik zou niet weten wat je kunt doen, ik vind het juist mooi. Hopelijk krijg je hier tips :slightly_smiling_face:

als hier een antwoord op is dan wacht ik echt vol spanning want ik heb issues met mijn voorhoofd.

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die weten wat te doen met een groot voorhoofd,behalve pony knippen in je haar :cold_sweat: .

Ik ken mensen die makeup gebruiken (bronzer) voor een groot voorhoofd. Maar andersom weet ik eigenlijk niet.

Ik heb geen idee, heb zelf ook een klein voorhoofd wat ook nog eens schuin is en haat dat ding, dus ik volg dit topic even.

ik heb wel een kleine voorhoofd en het boeit me niks lmao

Niet zo heel veel ben ik bang, behalve dat laseren dan. Probeer je te focussen op de delen van je gezicht die je wel mooi vind. Mooie ogen? Doe een leuke mascara op. Mooie oren? Doe leuke oorbellen in. De aandacht er een beetje vanaf trekken.

Wow… en hoe duur is dat dan?

Ik geef hem je graag, maarja we willen allemaal iets wat een ander juist heeft.

Jaaa ik vind mijn ogen wel heel mooi, maar mijn voorhoofd verpest het gewoon want als ik ga lachen dan word mijn gezicht heel breed …

Ik weet niet of je op die foto dat ‘brede’ ook ziet, want if so, dan vind ik het nogal meevallen haha. Ik vind eigenlijk dat je een heel leuk apart gezicht hebt, mede door je voorhoofd (:

Nouw ik vindt het eigenlijk wel mee vallen en ik vindt jouw eigenlijk een heel mooi meisje. Als je dit niet er bij had gezet had ik het nog en eens gezien :slightly_smiling_face:

Hmm, ik vind je gezicht ook heel leuk eigenlijk.
En wat als je je haar naar achter doet?

oke hierdoor realiseer ik me dat mijn voorhoofd best wel tof is.

sorry hier heb je niks aan :’)

edit: niet om jouw foto ofzo hoor maar er zijn blijkbaar mensen met voorhoofdissues dus toen keek ik in de spiegel en realiseerde ik me dat ik een mooi voorhoofd heb

Misschien je haar in een middenscheiding dragen?