Mensen met columns?

Hallo,

Ik heb sinds kort een blogje aangemaakt waar ik columns ga schrijven en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ook zoiets hebben?

Of worden hier ook wel eens columns geplaatst ofzo? Ik zou graag eens wat van anderen willen lezen :grinning:

Ik heb een tijdje columns geschreven, maar nu heb ik mijn prioriteiten een beetje verlegd. Anyhow:

http://romanthe.blogspot.com

Ik heb ook een tijdje columns geschreven op een blog (kimsieders.blogspot.com), maar ik heb laatst alle oude verwijdert en nu heb ik er geen tijd meer voor. Ik schrijf nog wel 2 verschillende columns voor de plaatselijke krant…
Ik heb hier ook weleens columns geplaatst…

NotAnotherYou: Ik ga ff kijken. Waar liggen je prioriteiten nu dan?

Fairlover: Jammer dat je alles verwijdert hebt, ik ga je site toch ff bekijken.

Ik studeer planologie aan de universiteit, tweede jaars, en ben tegelijkertijd bezig met een opleiding tot hockey trainer. Dus heb niet veel tijd/energie meer om te schrijven :slightly_smiling_face:

Ik ben vandaag begonnen met het opzetten van een blog, moet nog uitvinden hoe het allemaal werkt enzo. Maar ik ben wel van plan het te vullen met Columns enzo =3 Hoop dat het me lukt!

Leuk! Ik zag dat je media, informatie en communicatie studeert in Amsterdam. Hoe bevalt die opleiding?

Ik heb wel een blog waar ik al mijn schrijfsels post, maar ik ben pas net begonnen, dus voor nu staan er vooral wat oude schrijfsels op (vooral columns). myfamouswritings.blogspot.com ^^

XXX

Bevalt me goed! Alleen ben ik denk ik wel gezakt voor mijn eerste twee tentamens haha! Maar het is dan ook wel heeel lang geleden dat ik voor het laatst echt geleerd heb haha. Maar tot nu toe is het erg leuk! Heb vorige periode een magazine moeten maken (Concept bedenken, plannen en een dummy maken) en volgende periode gaan we met beeld werken, schrijven en krijgen we Professional English. Vind het erg leuk allemaal!