Mensen leren kennen in Nijmegen

Hi!

Lang getwijfeld of ik dit hier neer zou zetten haha maar omdat ik de afgelopen tijd andere meiden dit ook zag doen, zet ik nu toch maar ‘de stap’.

Ik woon in Nijmegen en wegens omstandigheden heb ik vrij weinig contact met mensen buiten school/werken enz. Het zou mij erg leuk lijken om nieuwe mensen te leren kennen in (omgeving) Nijmegen en eventueel eens een keer iets leuks te doen. Ik weet niet zeker of deze leeftijd hier ook (veel) zit maar eigenlijk zoek ik wel wat mensen van mijn eigen leeftijd dus 18+.

Ik ben bijna 21 jaar, woonachtig in Nijmegen dus en single (al misschien niet meer voor lang hihi). Mijn hobby’s zijn mijn blog en alles wat daarbij komt kijken, ik kook graag dus mensen voor etentjes zijn welkom haha! en ik ben graag met mensen, om wat te drinken of een lekker terrasje te pakken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een ‘feestbeest’ ben, als ik een avondje uitga, zal dat eerder in de vorm zijn van een gezellig kroegje maar af en toe iets anders is ook we leuk! Ik volg op dit moment de opleiding onderwijsassistent, waar ik volgend jaar mijn diploma hoop te halen en daarna de pabo te gaan doen.

Wie weten als er meerdere mensen interesse hebben, kunnen we een whatsapp of facebookgroep aanmaken!

Dit klinkt wel leuk!
Ik ben 19 jaar en woon in de omgeving van Nijmegen. Een paar maanden geleden heb ik de opleiding Directiesecretaresse/Managementassistente afgerond en neem ik een tussenjaar aangezien ik dankzij die opleiding momenteel 0 motivatie meer heb voor het hbo. Gelukkig heb ik momenteel wel werk :slightly_smiling_face:
Ik vind het leuk om met mensen af te spreken en wat te gaan drinken of winkelen. Ook ik ben niet echt een feestbeest, maar als ik uit ga dan wordt het wel goed laat haha, ik ben meer het type voor een terrasje

Ik woon ook in nijmegen haha, ik ben 18! Verdere info vind ik niet fijn om hier neer te zetten, maar je mag me wel noten :slightly_smiling_face:

Ik woon in omgeving nijmegen maar word over 3 dagen pas 17 haha, helaas

Volgens mij ken ik jou, dat idee had ik al eerder maar nu helemaal :flushed:

Haha omg nee. Wie denk je dat ik ben??

Is t anders beter als ik je note voordat ik je noem met naam en plaatsnaam? :stuck_out_tongue:

hahah herkenbaar :stuck_out_tongue: ben pas 15, helaas :wink:

Aaah sorry girls die jonger zijn haha! Voel me dan zo lullig, maar weet niet of we echt ‘aansluiting’ kunnen vinden zeg maar.

Haha nee snap ik heel goed hoor, denk zelf ook niet dat 4/5 jaar verschil leuk is

Ik woon ook in Nijmegen en ben 18 jaar.
Not sure of ik hier echt interesse al heb want heb het opzich druk genoeg met werk/sociaal leven enzo maar mocht er een groepsapp komen, let me know :slightly_smiling_face:

En voor meer info mag je natuurlijk ook noten!