Hi!
Lang getwijfeld of ik dit hier neer zou zetten haha maar omdat ik de afgelopen tijd andere meiden dit ook zag doen, zet ik nu toch maar ‘de stap’.
Ik woon in Nijmegen en wegens omstandigheden heb ik vrij weinig contact met mensen buiten school/werken enz. Het zou mij erg leuk lijken om nieuwe mensen te leren kennen in (omgeving) Nijmegen en eventueel eens een keer iets leuks te doen. Ik weet niet zeker of deze leeftijd hier ook (veel) zit maar eigenlijk zoek ik wel wat mensen van mijn eigen leeftijd dus 18+.
Ik ben bijna 21 jaar, woonachtig in Nijmegen dus en single (al misschien niet meer voor lang hihi). Mijn hobby’s zijn mijn blog en alles wat daarbij komt kijken, ik kook graag dus mensen voor etentjes zijn welkom haha! en ik ben graag met mensen, om wat te drinken of een lekker terrasje te pakken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een ‘feestbeest’ ben, als ik een avondje uitga, zal dat eerder in de vorm zijn van een gezellig kroegje maar af en toe iets anders is ook we leuk! Ik volg op dit moment de opleiding onderwijsassistent, waar ik volgend jaar mijn diploma hoop te halen en daarna de pabo te gaan doen.
Wie weten als er meerdere mensen interesse hebben, kunnen we een whatsapp of facebookgroep aanmaken!