mensen in je buurt die hun neus ophalen

hallo
ik heb een vraagje
altijd als ik ergens binnen kom, beginnen de mensen om me heen hun neus op te halen.
Ik doe altijd veel parfum op maar soms heb ik dan het gevoel als of ik zweet en dat ze me vinden stinken ofzo.
Doen ze dit juist omdat ze mijn parfum ruiken en omdat die sterk is of vinden ze me stinken?
Ik word er heel onzeker van.
alvast bedankt :bored:

Dat doen ze omdat ze verkouden zijn.

Nou, wij weten niet hoe jij ruikt he…

Vraag het iemand die je vertrouwt en waarvan je weet dat diegene een eerlijk antwoord zal geven. Je moeder of een vriendin o.i.d.

*Haalt neus op*

+ De parfum die jij lekker vind, kan een ander super vies vinden. Dus gebruik niet teveel.

huh

ja verkouden ofzo of het is te sterk dat ze denken van holy fuck.
goede deo gebruiken en minder parfum op doen.

Waarschijnlijk verkouden. Maar als je super veel parfum op doet (ik neem aan dat je ook deo gebruikt), stink je (vaak) niet naar zweet. Ik denk dat het met de sterkte van de geur/parfum heeft te maken, of ze vinden het inderdaad gewoon niet lekker ruiken, terwijl jij dat wel vindt.

Inderdaad gewoon aan je moeder of vriendin oid vragen!

Of het je parfum is of niet: spuit minder. Het is enorm hinderlijk als iemand te veel parfum draagt, dan kan je beter investeren in een sterkere zeep/deo.

Op zich vind ik dat een parfum natuurlijk niet zo lekker kan ruiken, maar echt stinken? Nee, ik denk niet dat een parfum echt snel belachelijk vies stinkt… Ik denk dat je er onbewust gewoon heel veel op let, zodat het lijkt alsof mensen altijd hun neus ophalen wanneer jij binnen komt. Ik denk dat het wel meevalt allemaal en mensen inderdaad gewoon verkouden zijn, wat vrij normaal is in dit seizoen ook. Mensen halen vaak ook niet hun neus op als iemand stinkt, ze houden dan eerder hun neus dicht :grinning_face_with_smiling_eyes:

Denk dat je er gewoon teveel overna denkt als je iemand zijn of haar neus ziet ophalen. Vraag aan je moeder of ze je lekker vind ruiken en of je niet teveel parfum op hebt.

de laatste tijd zijn er veel mensen verkouden hoor!
en anders, minder parfum gebruiken en betere deo.

En als je rookt ofzo kan het ook zijn dat mensen denken van oef die ruikt een beetje naar een sigaret.

ik denk niet dat je het je zo persoonlijk aan moet trekken :slightly_smiling_face: er kunnen zat andere redenen zijn (verkouden ofzo, het wordt nu ook kouder). Ik ben bijvoorbeeld juist allergisch voor parfum. Als iemand in mijn buurt dat op heeft ga ik gelijk snotteren (nu ga ik er niet van uit dat iedereen dat heeft :stuck_out_tongue:).