Mensen gezocht die op een Amerikaanse school hebben gezeten! (voor PWS)

hallo,
Wij houden ons PWS over de verschillen tussen Nederlandse scholen en Amerikaanse scholen en daarvoor hebben we mensen nodig die zelf op een Amerikaanse school hebben gezeten om wat te vertellen over hoe het daar is
Als je ons wilt helpen graag mailen naar: jessie.koopman@kennemercollege.nl

alvast bedankt! :sob::muscle:

Ik ken wel 2 meiden… maar weet niet of ze het heel leuk vinden als ik ze hier op girlscene zet…
Succes iig!

In Maart ga ik een weekje naar een gastgezin in Amerika en daar dan dus ook naar school, maar ik denk dat dat een beetje laat is…

Wat voor type school zoek je precies? Ik ken een hoop Amerikanen of mensen die (een periode) in Amerika hebben gestudeerd, maar de ene school is de andere niet en het zijn ook verschillende opleidingen.

En, niet om jou te bashen, maar is het niet verstandiger om zelf wat Amerikaanse scholen te selecteren en te mailen of ze bijv. een enquête kunnen laten invullen door hun leerlingen? Dan heb je véél meer data dan wanneer je wat mensen die verschillende dingen in verschillende staten hebben gestudeerd interviewt. En dan laat je een stuk of vijf middelbare schoolgroepen met dezelfde leeftijd dezelfde enquête invullen.