mensen die wat vragen willen beantwoorden?

zijn er hier mensen die op de middelbare school zitten en bij ckv de kunst en cultuurkaart hebben gekregen?

zoja, zouden jullie wat vragen willen beantwoorden? zijn er maar een paar! eeuwig dank <3.

het gaat dus over de nieuwe kunst en cultuurkaart. graag even je naam en leerjaar erbij vermelden :slightly_smiling_face:.

1 is het voor jou duidelijk wat je allemaal kan doen met deze pas? Wat dan?
2 wat doe je er zelf mee buiten school?
3 ervaar je deze pas anders als de ckv bonnen die je hiervoor kreeg?
4 is de verandering nadelig of voordelig? Waarom
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet?

Korting op culturele activiteiten, musicals enzo maar ook op bijv. sommige kleding
ehwm, 1x met de trein mee geweest met 40% korting
ja
voordelig, weet niet precies maar zo’n pasje lijkt wat meer ofzo :stuck_out_tongue:
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet?
Ik weet niet of je dat wel kan beïnvloeden doormiddel van ckvbonnen of nu de cultuurpas. Ik denk het niet, het zou beter zijn als er mensen op school komen om te vertellen over cultuur buiten school.
Ik zit trouwens in 6V en ik heet Amanda.

x

1 is het voor jou duidelijk wat je allemaal kan doen met deze pas? Wat dan? ja, je kan er korting mee krijgen op de geselecteerde winkels die in het boekje staan. en je kon er dingen meetbetalen zoals de bios , maar wij geven het met de hele kls uit aan uitripjes :grinning:
2 wat doe je er zelf mee buiten school? ik had er korting mee op de bios
3 ervaar je deze pas anders als de ckv bonnen die je hiervoor kreeg? ik kreeg geen ckc bonnen hiervoor
4 is de verandering nadelig of voordelig? Waarom. voordeling denk ik :stuck_out_tongue:(ik snap niet wat je precies bedoelt XD
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet? ja want ik doe er wl mee mee XD ahahhaah korting krijgen op winkels en bios XD ahahhaaha

ja das wel duidelijk, er staat geld op dat je kan gebruiken voor culturele activiteiten en je krijgt er korting mee bij allerlij dingen.
2 wat doe je er zelf mee buiten school? nog niks xD
3 ervaar je deze pas anders als de ckv bonnen die je hiervoor kreeg? ja dit is denk ik wel handiger ik heb die bonnen nooit gehad maar oke dit lijkt me alsnog handiger
4 is de verandering nadelig of voordelig? Waarom. ik denk wel voordelig geen idee eigenlijk nooit over nagedacht
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en. cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet? geen idee ligt heel erg aan de persoon denk ik dus denk niet dat die pas daar heel erg mee geholpen heeft

dankjewel allemaal :slightly_smiling_face:

Samantha, 4 Vwo’.

Je krijgt er korting mee bij verschillende dingen, Onder andere de bioscoop, maar ook de six enzovoort.
Ook kun je bij sommige dingen GRATIS binnen =)

Shoppen x’d Je krijgt er super veel korting mee!
Ik heb nooit andere ckv bonnen gehad
Idunno.
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet?Ja denk het wel, wanneer je korting krijgt, spreekt het je vaak al meer aan.
Raar maar waar.

16 jaar, 4 HAVO

Je krijgt kortingen bij sommige winkels en er staat volgens mij iets van 10 euro op die je kan besteden aan bijvoorbeeld een museum of x naar de bios.
2 wat doe je er zelf mee buiten school? Vrij weinig X’D Niks eigenlijk.
Heb nooit ckv bonnen gehad :wink:
zie 3
Ik denk dat ze het alleen gaan gebruiken voor de kortingen, denk niet dat ze speciaal daarvoor naar een museum ofzo gaan.

kortingen krijgen op culturele zaken : D
concerten, feesten, bios, shoppen
niet echt
voordelig, makkelijker
eigenlijk niet echt, de kortingen zijn niet zo hoog

2vwo, Tess

1 is het voor jou duidelijk wat je allemaal kan doen met deze pas? Wat dan? niet echt.
2 wat doe je er zelf mee buiten school? bioscoop en six
3 ervaar je deze pas anders als de ckv bonnen die je hiervoor kreeg? nooit gehad ik had vorig jaar ook een pas.
4 is de verandering nadelig of voordelig? Waarom voordeling, door korting
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet?, nee want je kunt er ook gewoon korting bij normale winkels krijgen enzo dus denk het niet.

eline 4VMBO

maar je kreeg tog een bedrag er op gestoord hebben jullie die ? ik niet :open_mouth:

Je krijgt korting op musea en voorstellingen, maar ook bijv. bij winkels zoals america today en six.
2 wat doe je er zelf mee buiten school? Tot nu toe gebruik ik de kaart alleen voor korting bij winkels, maar als er een leuke voorstelling is zal ik daar ook wel heen gaan!
3 ervaar je deze pas anders als de ckv bonnen die je hiervoor kreeg? Vorig jaar had ik ook een pas + ckv bonnen. Dus voor mij is het niet een verandering. Alleen nu krijg je geen bonnen en gaat alles via het pasje.
4 is de verandering nadelig of voordelig? Waarom? De verandering vind ik wel voordelig, alles gaat via het pasje en je hoeft dus niet meer je bonnen mee te nemen naar een voorstelling.
5 Denk je dat de nieuwe pas leerlingen stimuleert meer te doen aan kunst en cultuur buiten school? Waarom wel/waarom niet? Ik denk als je je helemaal niet interesseert voor kunst en cultuur dat de pas niet veel verandering zal brengen. Maar als je vantevoren al interesse had, ga je denk ik nu wel meer aan kunst en cultuur doen!

5vwo

@ PrincesEline

Wij hebben ook geen bedrag meer eropstaan dat komt omdat bij ons de school al heeft besloten welke voorstellingen we van dat geld gaan bezoeken. Dus ze hebben het al besteed. Misschien is dat bij jou ook zo;p