mensen die vragen waar je iets hebt gekocht.

vind jij het leuk als iemand bijv. op school vraagt waar je iets hebt gekocht,
en dan een week later er zelf mee loopt.
en vertel je mensen altijd waar je je spullen hebt gekocht?
was even benieuwd!

Als iemand vraagt waar ik het heb gekocht, dan zeg ik altijd wel waar ik het van heb. En als bijvoorbeeld een van mijn beste vriendinnen opeens, dezelfde broek, schoenen en sjaal heeft vind ik dat niet zo leuk nee haha :wink:

Ik vind dat wel leuk als mensen dat vragen ja. :slightly_smiling_face: Maak eigenlijk nooit mee dat iemand er dan een week later zelf mee loopt, dat is meer gedrag voor 2e/3e klas denk ik. Ik vertel het dan wel altijd.

Ja hoor vind het wel leuk en ik vind dat geen probleem… Ik zie dat juist als een compliment. Alleen houd ik er niet van als ze dan beweren dat ZIJ diegene waren die het eerst hadden en dat jij diegene nadoet, erg kinderachtig vind ik dat.

Ik heb nooit meegemaakt dat ik iemand met hetzelfde kledingstuk zag lopen, nadat ik had gezegd waar ik het gekocht had.

Ik vertel het niet altijd, maar vind het ook niet erg als ze erom vragen.

Ze vragen het wel eens, maar meestal kunnen ze er niet aan komen (vintage/ebay/buitenland).

Jup, ik vind het stiekem best leuk als ze het vragen, it means they really like it (=
Maar ehm, ik zeg het wel altijd, als ze het nadoen is dat triestig en dat zeg ik dan ook wel xD But ja, shit happens.

Ik vat het altijd op als compliment en vertel het gewoon. Eigenlijk kopen van school nooit expres mensen dezelfde dingen aangezien dat nogal not-done is bij ons.

ik zeg het meestal gewoon, boeiend

ik zeg gewoon dat ik het niet meer weet waar precies of ik zeg dat mijn mama het voor me heeft gekocht.

Ik het ook gewoon, maar meestal koopt niemand hetzelfde als jij het al eerder had, tenminste, bij ons op school dan.

Mensen vragen het niet zo vaak, maar meestal wil ik de winkel voor mezelf houden, en dan zeg ik gewoon; ‘Oh, internet’ en dan lach ik er lief bij xD

Ik zeg het wel altijd, alleen ik kan er slecht tegen als mensen een week later met precies dezelfde outfit lopen. Al zou ik dat als een compliment op kunnen vatten, ik vind het niet leuk. (:

Ik vertel het wél gewoon. Heb nog nooit meegemaakt dat iemand daarna precies hetzelfde kocht als ik. Vaak is het meer van: waar komen ze vandaan, want dan ga ik ook eens in die winkel kijken want kennelijk hebben ze daar leuke dingen.

Niemand vraagt dat aan mij en ik vraag dat ook nooit aan iemand anders.

Alleen thuis dan, maar das vrij logisch.
Ze lopen er vervolgens ook niet in een week later.

Ik zeg het ook altijd gewoon en zie het ook altijd als een compliment, maar ik zou het stiekem wel vervelend vinden als ze het zelf dan ook echt gaan kopen!