Mensen die te stil praten

[i]3x wablieft zeggen, dan maar ja knikken, hoewel je het nog niet verstaan hebt…
en dan in genante situaties terecht komen als die persoon dan zegt echt?
(en begint te lachen)

Iedereen kent het wel, en ergens is het nog wel grappig.
hebben jullie ook zo’n situaties voorgehad?[/i] :astonished:

JA ik heb dat heeel vaak :stuck_out_tongue:
ik ben al half doof, slechthorend aan 1 oor.
Dus ik zeg heel vaak : wat zei je nou? Wat is er zo grappig ?:stuck_out_tongue: enz enz.
en ik heb ook nog een vriendin die praat fcking onduidelijk van haarzelf.

ja vreselijk haha, kan me niet zo duidelijk 1 herinneren, maar zeker dat ik dat ook wel heb meegemaaktXD

te stil praten? :grinning_face_with_smiling_eyes:
Je bedoelt vast te zacht praten. x]

oh, dat heb ik heel vaak. haha.

haha ja, en dan zit ik zo van uu ja… ‘wat ja?:face_with_raised_eyebrow:

Ik heb dat ook wel eens tijdens uitgaan…
laatst was ik met iemand aan het praten en ik verstond hem telkens niet, en om nou 10x per minuut te gaan vragen wat hij nou zei…
dus ik knikte maar heeel vrolijk ja, waarop op hij mij een rare blik gaf en zei: uhmm ik vroeg gewoon je naam hoor…

Een ex van mij praat eerder onverstaanbaar; ik moest 3 vragen wat hij nou precies zei :confused:

haha dat is dan waarschijnlijk typisch belgisch xD
maar je verstaat het wel he :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik versta de mensen aan de kassa nooit ( cassiere ) en dan knik ik maar en beetje lachen.

Jaaa ohh dat is zoo vervelend x.x’’
een vriendin van mij praat ook altijd zacht, en dan ga ik automatisch ook zacht praten want dan krijg ik het gevoel alsof ik keihard praat x] en dan is het echt bij allebij zo van; ‘hé?’ … ‘wát?’ Het begint al minder te worden btw.
Maar ook bij onbekenden ofzo, dat ze ineens onverwachts tegen je beginnen te praten, en dan heb je de helft maar gehoord en dan knik je ook maar van jaa… of je lacht gewoon terwijl het misschien helemaal niet grappig was x)

Hahah ja dat is echt genant altijd :stuck_out_tongue:

Ik ken het :’)
En zelf hoor ik ook nog 'ns slecht (van m’n moeder geërfd denk ik, die hoor nog maar voor 40%, ik hoop dat het bij mij niet zo ver komt… )

Jaa dat heeft een nieuw meisje bij mij de klas ook altijd. Dan voel ik me zo stom als ik het niet versta. :’]

Ja dat is zo irritant
en dan heb je het al 3 x gevraagd en wil je het niet nog eens vragen dus antwoord je maar iets wat helemaal niet bij de vraag past of lach je maar dom

Een meisje uit mijn klas… Nog nooit heeft iemand haar verstaan x’D

haha mijn moeder zei laatst tegen me:
ik zie jou mond wel op en neer gaan, maar ik hoor je niet. praat is wat harder xD

een keer beschreef zo’n jongen uit hoe je naar zijn huis kon rijden. Hij praatte zo veel, dat ik eerlijk zei: uhm ja bij mij gaat het erin en dan eruit, dus stop maar.:blush:

Ik zeg meestal gewoon gelijk ‘ja/nee/oke’. Meestal zeggen mn vriendinnen dan: ‘je hebt me niet verstaan he?’
En dan zeg ik ‘nee’, gelukkig kunnen ze er wel om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

ow dat heb ik ook heel vaak! volgens mij ik echt half doof, want soms vraag ik wel 3 keer aan iemand wat hij of zij zei xd