Mensen die iets kennen van vissen want...

…mijn vriendje is binnenkort jarig en ik zit al weken op een cadeau te zoeken maar ik vind dus echt hélemaal niks wat bij hem zou passen.
Maar hij blijft maar zeggen dat hij zo graag gaat vissen dus weet iemand wat ik hem zou kunnen kopen in die categorie ?
Kom niet af met elektrische of magnetische of weet ik veel wat vishengels van tweehonderd euro ofzo mensen :stuck_out_tongue:

Aas of een dobber ofzo?

Je kunt ook een soort pakketje maken? Met een leuke dobber en nog wat visspullen? Of je gaat een keer met hem mee vissen? Vind ie vast ook wel leuk?

Moet je ff naar de speciaalzaak gaan en dan vragen, die weten vast wel wat!..
Doet hij gewoon vissen in een sloot? Je kan dan zo’n koffer ofzo kopen met inhoud: haakjes en dobber en aas enzo…
Misschien zo’n krukkie om op te zitten ofzo?

mijn broer die vist
en wat die altijd nieuw nodig heeft zijn: haakjes & touw en boilliebals of hoe die dingen heten :pensive: die dingen lijken net op kaugomballen ze zijn rond en stinken zijn meestal rood of oranje geel achtig (=visvoer )
koop dat ?..

lood is altijd handig, dat zijn die ronde balletjes!
Voorderest haakjes of aas! Van die wormpjes in een potje ofzo. Een leuke dobber erbij, als hij nog geen lichtgevende dobber heeft… Dat is een dobber voor in de nacht zodat je gewoon nog kunt vissen.