mensen die ervaring hebben x

Hallo allemaal ik heb een aantal vrage:
*wat vinden jongens lekker tijdens de voorspel (behalve pijpen en aftrekken ofzo)
*koopt de jongen condoom of het meisje
*doet de jongen na het voorspel condoom om, en doet hij het zelf (voor het meisje)?
*wat doen jongens nadat ze klaargekomen zijn (ik heb gehoord dat ze meestal heel moe zijn en ik slaap vallen
*Wat doet de jongen met je borsten (likken, knijpen ofzo)??

Alvast bedankt voor het beantwoordden :slightly_smiling_face: xxxx

Haha, is dit serieus?

1. Ligt aan de jongen zelf, moet je gewoon uitzoeken/vragen! (:
  2. Maakt niet uit, zolang je er maar een hebt. Dus best koop je ze zelf, dan weet je zeker dat je er altijd eentje hebt (:
  3. Na het voorspel, tenzij je oraal gaat, dan kan je best ook al een condoom omdoen (ivm soa’s). Het maakt niet echt uit die dat omdoet
  4. Verschilt per jongen.
  5. Verschilt per jongen.

LOL ‘‘wat doet de jongen met je borsten’’ XD knijpen XD

Wat doet een jongen met je borsten. Als voorbeeld geef je zelf knijpen.
Ik denk niet dat je dat bedoelt zoals je zegt haha. Als hij echt gaat knijpen… Nouja niet zo fijn. Maar je hebt je antwoord al haha

Waarom wil je dit in hemelsnaam weten? Als je van plan bent het te doen, zou ik er nog een heeeele tijd mee wachten, je bent er duidelijk nog niet aan toe.

Mais bien, om vriendelijk te zijn en toch je vragen te beantwoorden:

-Ligt inderdaad aan de jongen zelf, misschien is het kriebelen met je nagels over zijn rug en borst, hem overal kusjes geven, door zijn haar gaan. Droogneuken?

-Ik vind dat beiden voorbereid moeten zijn, dus allebei bescherming op zak, kom je nooit voor verrassingen te staan.

-Ligt eraan wat ze zelf prettiger vinden, ook in dit geval kan het allebei.

-Hahahaha in slaap vallen. Ik mag hopen dat dat toch niet te vaak voorkomt. Mijn vriend en ik gaan altijd nog even knuffelen of eerst douchen en dan knuffelen. Even lief samen zijn, geeft het toch net iets meer betekenis vind ik.

-Verschilt denk ik aan de jongen en aan hoe ervaren hij is (kan niet geloven dat ik hier serieus op reageer :’) Je borsten als het waren een beetje masseren/kneden (dus niet echt knijpen), met je tepels spelen, likken, zachtjes bijten. Tonnen van variatie . :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nou veel plezier met deze informatie. Ik hoop dat je levenskwaliteit nu sterk verbeterd is.

x

No way dat jij 18 bent!

haha dit soort dingen heb ik me dus echt nog nóóit afgevraagd, ook niet toen ik maagd was :stuck_out_tongue:
mja ik snap wel dat je nieuwsgierig bent en voorbereid wil zijn fso.

tjah…

Verschilt allemaal per jongen

*wat vinden jongens lekker tijdens de voorspel (behalve pijpen en aftrekken ofzo)
Strelen, kusjes geven etc.
*koopt de jongen condoom of het meisje
Kan allebei toch? Moet je gewoon over kunnen praten.
*doet de jongen na het voorspel condoom om, en doet hij het zelf (voor het meisje)?
Kan ook allebei, kun je ook gewoon over praten.
*wat doen jongens nadat ze klaargekomen zijn (ik heb gehoord dat ze meestal heel moe zijn en ik slaap vallen)
Naja weetikveel, naspel?
*Wat doet de jongen met je borsten (likken, knijpen ofzo)??
Strelen, zoenen. Iig niet knijpen hoop ik.