Mensen die een beetje verstand hebben van EverydayMinerals?

Hey ik wil een starterskit samenstellen, alleen bij zo’n poederdoosje krijg je de keuze tussen

semi-matte
matte
intensive
original glow

ik heb geen idee, wat dit allemaal betekent… kan iemand me even helpen?
:slightly_smiling_face:

Semi-matte - ‘a soft luminous touch’
Matte - ‘radiant without shine’
Intensive - ‘extra coverage’
Original Glo - ‘healthy dewy glo’

Het is inderdaad een beetje vaag, het lijken een beetje verkooppraatjes met weinig uitleg. Ik gebruik zelf intensive, dit is de meest dekkende soort. Original Glo heeft een beetje mica in zich, dat geeft een soort van ‘glowy’ effect (geen glitter!). Wanneer je een vettige huid hebt, moet je Matte gebruiken, dat spreekt wel voor zich. Semi-matte geeft de minste dekking van alle soorten.
Dus: als je Intensive te ‘cakey’ vindt, gebruik dan Original Glo voor een natuurlijker effect, of mix Original Glo en Intensive. Mijn tip: wanneer je een sample kit bestelt, bestel dan gewoon vier verschillende formules Kan je meteen zien welke het best bij jou past.

Bron; www.misslipgloss.nl

thankyou very much.

Hey en weet je toevallig wat de verzendkosten zijn, loop al een tijdje te zoeken op de site… maar niks, ben namelijk bang dat ik straks met super hoge verzendkosten zit.

Hee.
Ik weet het niet precies, maar ik had in 2007(?) geloof ik, ook zo’n Starterskit samengesteld, en toen moest ik ongeveer 4 Euro verzendkosten betalen. Dus veel meer kan het nooit zijn.
Hoop dat je er wat aan hebt. :slightly_smiling_face:

dankjewel, daar heb ik zeker wat aan :slightly_smiling_face: alleen vind ik er nogal vreemd dat ze op de EM site erg geheimzinnig doen over de verzendkosten, heb nota bene de hele site afgezocht naar informatie over de verzendkosten maar er staat helemaal niks over.
heb je verder nog grotere bestellingen gedaan :slightly_smiling_face:?

Ja, vind het ook een beetje wazig, maar het was wel goed aangekomen enzo. Verder heb ik er nooit meer wat besteld. :slightly_smiling_face:

Ik vond trouwens nog dit topic;
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/everyday-minerals-77294.0.html

Volgens mij staat daar ergens aan de rechterkant (waar je shoppingbag dus ook is) een shipping calculator ofzo :slightly_smiling_face:

das echt zonde die verzendkosten, ik ben totally in love met die producten :frowning_face:

ik kan het echt niet vinden, zou je mischien een printscreen kunnen plaatsen? :slightly_smiling_face:

Nja misschien moet je je even registreren… want ik zie het wel gewoon
Maar bij deze de printscreen :slightly_smiling_face: (Nja de link… plaatje is een beetje groot xD)
http://img26.imageshack.us/my.php?image=eveydayminerals.png

Yes, heb em gevonden :grinning: dankjewel!
Oewh, raak helemaal in de war door al die foundation tinten, pff straks pak ik de verkeerde en dat zou zonde zijn :frowning_face:
welke foundation raden jullie iemand aan die best licht is maar toch wat teint heeft.

Ik heb nog steeds niet echt de perfecte kleur gevonden dus ik zou het niet weten :stuck_out_tongue: Mja Succes!

x