mensen die dit ook doen: naaktfoto's

neen jullie hebben idd allemaal gelijk :slightly_smiling_face:
hij is idd mn vriend niet, gewoon een goeie vriend en het was bijna altijd in ondergoed (maar een paar keer bloot, en dan eig nog altijd niet ALLES) dusja… (had ik dat niet al verteld trouwens? XD)
we sturen wel op snap, dus vgm zal er niets ergs gebeuren met die foto’s… mn hoofd staat er ook nooit op

^dat je het met snap hebt gestuurd zegt niet zoveel. Er bestaan apps waardoor je die foto’s kunt bewaren. Maar wel goed dat je hoofd er niet op staat :slightly_smiling_face:

oke feit… er zijn idd genoeg manieren, alleen vind ik er geen? :stuck_out_tongue: en ja mijn hoofd zet ik er nooit bij, zo slim ben ik nog wel :slightly_smiling_face: (niet dat t veel zou uitmaken als er gezegd zou worden dat ik dat ben, maar oké…)

Ik heb het wel eens gedaan, vooral toen ik en mijn vriend nog lange-afstand waren. Maar ik doe het niet meer, ook al vertrouw ik mijn vriend 100% dat hij nooit gekke dingen met die foto’s zou doen, je weet toch niet waar ze terecht komen. Je hoort zoveel horror verhalen over gepeste of gemanipuleerde vrouwen.

Ja hoor, ook wel met hoofd. Niet eens altijd naakt of alles zichtbaar maar gewoon pikant. Voor de leuk. Hij verwijdert ze direct. Af en toe als we samen foto’s kijken kom ik nog eens wat tegen maar geen echte naaktfoto’s. Dat komt dan meer omdat we soms verschillen in wat we wel en niet op zijn telefoon willen hebben voor langer dan een minuut. Maar ach hij deelt zijn telefoon toch met niemand anders dan met mij, en als ik weet dat hij dat wel doet kijk ik van tevoren wel of er nog iets bijzonders instaat. We hebben geen geheimen voor elkaar en ik kan alles doen met zijn telefoon zonder dat hij dat vervelend vindt. No problem dus.

Ik stuur wel eens met 1 jongen over en weer wat foto’s via Snapchat, naakt/lingerie/filmpjes, soms met soms zonder gezicht. Hij is hier ooit mee begonnen en ik vond het wel spannend dus toen op in gegaan, maar we weten van elkaar dat we ze niet screenshotten of opslaan en hebben het er ook niet echt met anderen over, 't is ons dingetje haha.