mensen die dit ook doen: naaktfoto's

heey iedereen,

Aangezien ik dit ook al heb gedaan, ben ik benieuwd naar jullie verhaal over naaktfoto’s sturen/krijgen (hoe je ermee begonnen bent, wanneer en wat jullie dan stuurden, gevolgen, etc etc) dit is mijn verhaal:

Ik praatte al een tijdje met die ene jongen, en na veel intieme gesprekken zijn we naar naaktfoto’s gegaan… eig was het vooral met ondergoed aan, maar af en toe was het ook een foto waarop hij volledig naakt stond (dit heb ik maar een paar keer gedaan) ik weet dat hij dit al eerder heeft gedaan en dat dat niet bepaald goed afgelopen was, maar ik weet wel dat ie uit zn fouten heeft geleerd… nu doen we dit wel minder maar af en toe gebeurt het wel dat we nog eens een foto sturen :wink:

dus ik ben benieuwd naar jullie verhaal hierover (mag ook niet van jezelf zijn, maar dat je iemand kent fso…) want soms heb k echt het gevoel dat er amper mensen dit doen en denk dat ik wel wat kan hebben aan verhalen van anderen… meestal snappen jullie beter waarover het gaat als je het zelf hebt meegemaakt :wink:

dusja, dat was het XD

Ik doe het wel, alleen niet herkenbaar dus zonder gezicht (en niet altijd naakt soms gewoon lingerie). Ik heb het naar 2 mensen gedaan. Van de eerste wist ik dat hij ze meteen verwijderde om bepaalde redenen en de ander is mijn ex waar ik 2 jaar mee heb gehad dus die vertrouw ik wel. Ik heb ook foto’s van hun dus mochten ze mij willen chanteren ofzo, two can play that game.

Ik doe het trouwens via WhatsApp.

Ik doe er niet aan, in mijn vriendengroep zijn helaas foto’s verspreid een tijdje geleden met gebroken vrienschappen als gevolg, daar heb ik geen zin in.

Ik deed 't met mijn ex omdat onze relatie zwaar ingewikkeld was en we dus niet zo vaak seks hadden. Toen gingen we maar foto’s sturen. Dit waren foto’s in ondergoed en naakt, maar het is niet zo dat hij/ik volop met onze geslachtsdeel in beeld ging. Ondanks dat het een enorme debiel is, wist ik wel dat ik hem hiermee kon vertrouwen. Inmiddels zijn we 3 jaar verder na de laatste foto en hij heeft er nooit misbruik van gemaakt. Ik snap wel waarom je de behoefte heb om met anderen over te hebben; het was ook totaal niet populair onder mijn vriendinnen. Ik weet ook niet of ik het weer zou doen, maar dat is meer wegens dat moeilijk doen over foto’s maken en deze verbergen/verwijderen.

Met mijn huidige vriend doe ik het niet, maargoed ik zie hem al regelmatig naakt. :grinning:

Ik heb dit gedaan met één jongen. Hij begon mij foto’s te sturen en ik vond dat eigenlijk wel spannend, dus toen heb ik het terug gedaan. Zowel in lingerie als naakt, maar mijn hoofd stond er nooit op. Het ging altijd via Snapchat en ik weet best dat er van die apps zijn waarmee je ongemerkt foto’s kunt opslaan, maar ik ben ervan overtuigd dat hij deze apps nooit gebruikt heeft. De laatste keer is meer dan een jaar geleden en ik vertrouw hem volledig.
Met mijn huidige vriend doe ik het niet. Hij vindt dat niks en dat is helemaal prima.

Ik heb dit ook gedaan bij mijn ex. Ik vertrouw hem nog steeds volledig maar toch vind ik het idee niet leuk (achteraf) dat hij die foto’s misschien nog heeft. Ik denk wel dat hij ze verwijderd heeft toen hij een nieuwe vriendin kreeg.

Naar mijn huidige vriend stuur ik ze niet. Ik vertrouw hem wel maar ben bang dat ze lekken als zijn telefoon gestolen wordt :slightly_smiling_face:

Naar vreemden nog nooit gedaan!

Geen ervaring mee, maar ik heb er niet zo’n grote aversie tegen als de meeste mensen. Mijn vriend is nu weg voor een langere tijd dus ik zit er wel over te denken om hem een leuke foto te sturen van mij in lingerie (maar dan inderdaad zonder hoofd, voor de zekerheid), maar ik vertrouw hem volledig, zelfs als de relatie zou eindigen.

Inderdaad, er is wel een meisje uit mn vriendengroep die dat ook al heeft gedaan, maar daar heb k het ni echt over met haar want hoe minder mensen dit weten, hoe beter… Mn beste vriendin is er nogal zwaar tegen dus met haar praat ik er amper nog over xD nja ik ken haar mening… Het ks wel veel minder de laatste tijd moet ik zeggen, hij zit nogal met gevoelens voor een klasgenoot die niet wederzijds zijn :wink: (eig zijn we gwn goeie vrienden met die foto’s erbij dan…) gisteren zijn er nog maar naaktfoto’s van een meisje gelekt dus dat heeft me aan het twijfelen en denken gebracht, ook al vertrouw ik hem nu wel…

ik doe het niet maar ik kan best begrijpen als mensen het wel doen

Ik zit 3 jaar in een relatie en we hebben nooit echte naakfoto’s naar elkaar gestuurd. We zien elkaar elke dag dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Wel stuur ik altijd foto’s als ik BH’s pas. En foto’s in strings enzo, wel gewoon met mn gezicht. Maar niet helemaal naakt, vind dat zelf niet fijn en hoef die foto’s ook niet te ontvangen haha.

Ik doe het niet, omdat ik gewoon echt te bang ben dat er iets mis gaat. Bijvoorbeeld dat zijn telefoon wordt gestolen (mijn vriend heeft ook nog eens geen beveiliging) of kwijt raakt. En omdat ik bang ben dat het op één of andere manier toch op het internet komt. Hackers, of van die vage algemene voorwaarden dat de foto’s eigendom zijn van de app als je ze via een app verstuurt. Met normale foto’s trek ik me hier niet zoveel van aan. Maar ik zou echt niks willen riskeren met mijn (half)naakte lichaam.
Daarbij ken ik verhalen dat het van sommige mensen rond is gegaan en dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dat vind ik het risico niet waard. Gelukkig zie ik mijn vriend vaak genoeg.

Mijn ex heeft wel één keer een naaktfoto van mij gemaakt, omdat hij op mijn lichaam had getekend. Ik heb toen het uitging toegekeken dat hij hem verwijderde, voor mijn eigen gemoedsrust.

Ik deed dit soms met mijn ex-vriend, maar dat was vooral omdat hij tijdens een groot deel van onze relatie aan de andere kant van de wereld woonde. En nooit helemaal naakt (altijd met bh ofzo aan of mn handen ervoor) en altijd zonder mijn gezicht erop. Ik ben nog steeds goede vrienden met hem en vertrouw hem volledig dus ben niet bang dat hij het ooit aan andere mensen heeft doorgestuurd oid.

Ik en mijn vriend hebben een langeafstandsrelatie, dus wij sturen eigenlijk vrij regelmatig foto’s naar elkaar. (Alhoewel ik dat waarschijnlijk nog steeds zou doen mocht dit niet het geval zijn haha). Soms sta ik er niet herkenbaar op, soms wel. Maar ik vertrouw hem volledig en ben altijd honderd procent zeker geweest van hem en de foto’s. We hebben trouwens ook een blog op tumblr waar ook wel eens foto’s op terecht komen, alhoewel we daar altijd onherkenbaar zijn. Vind daar ook niets mis mee wanneer je er verstandig mee om gaat. Eigen lichaam, eigen verantwoordelijkheid enzo.

Vind je het niet vervelend dat hij ze nog heeft? Ik heb dit ook gedaan en vind het achteraf eigenlijk niet leuk dat hij die foto’s nu nog heeft terwijl het uit is en ik inmiddels een nieuwe vriend heb :slightly_smiling_face:

Mijn vriend zou het wel willen, maar ik heb tegen hem gezegd dat hij dat wel kan vergeten! :’) Ten eerste is het gewoon niet mijn ding. Ten tweede, alles kan kapot. En ik verwacht dat het niet kapot gaat tussen ons want we houden echt van elkaar, maar het kan natuurlijk misschien gebeuren. En dan zou ik het niet meer zo chill vinden als hij die beelden van mij had…

Nee, ik doe daar niet aan. We zien elkaar vaak genoeg. Ik heb meegemaakt hoe snel die foto’s verspreid raken als er iets misgaat tussen de verzender en de ontvanger… Binnen twee dagen had de hele school die foto’s in de mail staan.

Ik heb het 2x gedaan, meestal wel zonder hoofd en op plekken waar niemand me herkent (ik heb namelijk een best herkenbaar behang)
Meestal lingerie, soms naakt. Ik moet wel zeggen dat ik dit meestal alleen met mijn vriend doe en ik doe het via snapchat want dan kan ik zien of diegene een screenshot heeft gemaakt.

Ik heb het wel eens gedaan. Wel naar mn ex vriend of gewoon iemand die ik echt vertrouw. Ik maakte dan foto’s zonder mn hoofd en niet met mn geslachtsdeel vol in beeld. En anders gewoon met lingerie aan.

Ik doe het zelf niet omdat ik ten eerst geen vriend heb of met iemand bezig ben en ten tweede omdat ik het vaak fout heb zien gaan meisjes die een jongen helemaal vertrouwde en dan hadden ze ruzie en dan stuurde hij ze door of hij liet ze trost aan zijn vrienden zien.

Als jij die jongen helemaal vertrouwd moet je doen wat goed voeld maar je moet erbij stilstaan dat het ook fout kan gaan.
xxx

Ik heb geen vriend o.i.d., maar ik denk niet dat ik dit ooit zou doen. Kan me wel voorstellen dat mensen in een serieuze relatie bijvoorbeeld een foto in lingerie zonder hoofd zouden sturen, maar ik vind het niet slim om meer dan dat naar iemand te sturen. Zou het ook totaal niet vertrouwen als een jongen om zulke foto’s vraagt.