Mensen die alleen poeslief zijn, maar in een groep arrogant

Wat vind ik dat nep! Waar slaat dat op. Zo een grote vriendenkring maakt altijd arrogant lelijk commentaar als ze me tegenkomen en lachen me uit. Maar als je ze uit elkaar tegen komt zijn ze heel hartelijk. Belachelijk. Zo hebben mensen dat ook op werk of school. Als je in een groep arrogant en gemeen bent, negeer mij dan gewoon als ik je alleen tegen kom en doe niet zo nep. Denken jullie er ook zo over?

Niet meegemaakt.

Ik ken een heel goed boek voor jou.

Cognitieve gedragstherapie voor dummies.

Hoe bedoel je dit precies? Ik ben even benieuwd waarom.

Maak er een opmerking van als ze in die groep zit dan.

Ach ja, mensen zijn hypocriet. Get used to it.

Om anders te leren denken, ook als het echt waar is dat ze daar ook mee om kan gaan, vooral dingen in de juiste context kunnen zien.

Oh ja ugh. Hátelijk!

Ja, dat is best vervelend maar zo zijn mensen nou eenmaal en daar kun je niet zoveel aan veranderen. Je kan die mensen die je zo irriteren er eens op aanspreken, maar ik weet niet of dat echt werkt.

was vroeger wel, maar ik gedroeg me er ook naar :slightly_smiling_face:

ooh dat is zo dom
echte neppe arogante meisjes

Echt, waar maak je jezelf druk om? Laat het toch gaan.

Frustraties? :stuck_out_tongue: I guess it’s the age :wink:

Onzekerheid. Er bij willen horen, daar draait het allemaal om.

Oh m’n school zit er vol mee…

als ze in een groep zijn denken ze dat ze stoer moeten doen. is de leeftijd. laat het lekker.

Ik heb dat alleen meegemaakt in forums :’)

Ik ken zoveel mensen die zo zijn… Helaas lopen er nogal veel kut mensen rond op deze aardbol

Ken dr ook zo een, ze zit in m’n vriendengroep en ze is de enige daaruit die ik niet mag.
Als we met z’n tweeën of alleen met onze groep zijn en geen andere mensen erbij kan ze best aardig zijn soms. Maar zodra haar klas er bij is of andere mensen dan verandert ze meteen in zo’n wannabe populaire bitch, ontzettend triest.

Ik ken zelfs volwassenen die zo zijn. Frustrerend, maar ach, niets van aantrekken, er lopen ook genoeg leuke mensen op de wereld rond :slightly_smiling_face: