Mensen appen uit verveling

Zijn er hier mensen die dat wel eens doen, vroeg ik me af?

Ik app niet super veel, meestal ook meer in groepsapps van 3 of 4, dan heb je iedereen tegelijk. Maar de laatste tijd zijn die wat stiller en het me op dat ik als ik me verveel, gewoon een willekeurig iemand wil appen. Maar dat doe ik dan niet, zou ook niet weten wat ik dan moet zeggen.

Maar zijn er mensen die gesprekken beginnen met mensen echt puur omdat je een gesprek wil, dus niet dat het dan om die persoon gaat, echt alleen voor jezelf?

Dat deed ik wel eens, maar alleen met mijn beste vrienden. Verder ben ik helemaal niet meer zo van het appen. Vaak gingen de gesprekken over onzin en stuurde ik flauwe raadsels naar ze en dat soort dingen.

-

Ik heb vrienden waar ik gewoon mee ‘klets’ maar die zie ik prive vaak ook gewoon weinig en om toch een beetje contact te houden.

Nee, ik bel vaak met mensen, appen doe ik inmiddels niet veel meer de belangrijke mensen die ik wil spreken zie ik.

ja deed ik vroeger altijd, maar sommige mensen irriteerden zich er duidelijk aan dus heb nu niemand meer om random te appen :’) wel gewoon met goede vrienden.

Ik app niet zo heel veel eigenlijk, alleen als iemand mij appt.
In de groepen ben ik meer actief dan nog dan privé. Ik vind het gewoon niet echt heel nodig om met iedereen te appen.

Ik doe dat eigenlijk niet, het enige wat ik dan doe is mijn zusje zo’n drol met ogen sturen op whatsapp hahaha. Omdat zij daar zo’n hekel aan heeft. :stuck_out_tongue:

Ik app eigenlijk niet zo heel vaak en ik vind het vaak moeilijk om een gesprek te beginnen :stuck_out_tongue: Ten tweede ben ik ook bang dat ik mensen lastig val ofzo.

Meestal als ik me verveel begin ik random blub te sturen naar vriendinnen :wink: