mens erger je niet fiets

ik heb in de schuur nog een oude zwarte oma fiets staan met zebraprint op het spat bord.
hij fiets nog goed, maar de verf ziet er niet meer optimaal uit
nu wil ik er een mens erger je niet fiets van maken(rood verven dat mannetje en die tekst erop)
maar nu wil ik weten
hoe maak ik die letters en dat mannetje
en welke verf gebruik ik spuitbus of gewoon en van welk merk laat aub ff weten ps. weeet iemand nog leuke extra’s

het duurde echt een tijdje voordat ik de titel snapte haha.

Maar ik weet het niet upje !

Kun je daar geen stickers voor kopen ofzo?

Haha ik dacht bij de titel: Huhh?
Maar nu snap ik het!

Ik ben niet zo creatief eigenlijk…
Maar zou je niet uit behang ofzo dat kunnen snijden, en dan met behanglijm erop doen? En dan blanke lak (?) erover heen?

volgens mij lacht iedereen van het creabea board me nu uit, maargoed

http://i56.tinypic.com/20p3r0j.jpg

okee het is een beetje vaag getekend maar het vierkant is het papier…
okee je knipt dus de letter eruit (dan wel een mooie natuurlijk) en tape die vast op je fiets. dan spuit je met een spuitbus zodat het helemaal de kleur wordt die jij wilt. dat laat je drogen en dan doe je de volgende letter.

Je print die tekst gewoon uit in het groot en dat knip je de letters eruit zodat je alleen nog maar de contouren over hebt . die plak je op de fiets en dan ga je spuiten.

welke verf is niet te duur maar wel goed en hoe duur
ps. heeft iemand ervaringen met plaktape

Oeh, wel leuk! maak je een foto als je hem klaar hebt?

zal ik doen
maar ik wil maandag verf gaan kopen dus iemand post aub goede goedkope verf zet de prijs en de winkel er aub ff bij
en wie weet hoe ik dat poppetje moet maken transfer papier werkt zeker niet hé
en wie weet of je ergens stickers kan laten maken
wat een verstrooide tekst was dit

Bij de action hebben ze volgens mij goedkope verf. weet niet of het goede verf is.
Moet je anders even bij het action-topic gaan kijken.

Hema spuitbussen :slightly_smiling_face:

hoe duur
hoeveel flessen nodig voor een fiets
is de kwaliteit goed

hoe duur
hoeveel flessen nodig voor een fiets
is de kwaliteit goed
(zal ik doen)

IEMAND ik wil morgen al verf gaan kopen

ben ik de enige die nog denkt dat mens erger je niet een bordspel is? Ik snap niet hoe je daar een fiets rond wil maken :stuck_out_tongue: en ik heb ook ooit een fiets gespoten, mijn verf gehaald in de Hubo

ik heb 2 jaar geleden ofzo een x mijn fiets voor een deel zwrt gespoten met Action spuitbussen, is geloof ik rond de 2 euro, en ik mocht het restje hebben terwijl mijn zus haar hele fiets al zwart had gespoten.
dus daar zit echt wel genoeg in, en het is ook goede kwaliteit, het zat er nu nog steeds op.
[mijn fiets was wel uit elkaar gevallen, maar anders had het er nog gewoon opgezeten ;d]

zeker dat die verf goed is motip kost namelijk 10 euro en dan is 2 wel heel goedkoop
en welke kleur was jouw fiets
want ik moet misschien meer lagen om van zwart naar rood te gaan
wat en waar is de action eigelijk is da een merk

de action is een winkel :stuck_out_tongue:

zit meestal een beetje achteraf in een goedkoop pand, ze hebben daar echt vanalles heel goedkoop ;p

o tanks :schaam:
maaruhhh is de kwaliteit nou goed of is het even ‘goed’ als wibra zeeman etc
(niks tegen wibra en zeeman) maar de kwaliteit is er niet altijd optimaal en ik heb geen zin om mijn fiets over een paar maanden weer te verven