Meningen/tips?

hee, ik wil graag even jullie mening ergens over weten, ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ghehe.

ik vind een jongen leuk, X. Dat is al best wel lang zo, en een half jaar of iets langer geleden istie dat via allemaal vervelende omgangen te weten gekomen. Iemand die ik dacht te kunnen vertrouwen heeft het een of ander doorgeluld, waaronder dit. En ik werd ongeveer voor gek gezet door diegene. Ik heb zelden met X gepraat, en dat komt mede doordat ik vrij verlegen ben. En als er iets gebeurt doe ik altijd precies het verkeerde.

Nu is het zo dat X vaak terugkijkt naar mij in de pauze, meerdere keren op een dag. Ook vriendinnen zeggen dat hij vaak in mijn richting/naar mij kijkt. Maar tot op de dag van vandaag heeft hij niet echt iets geprobeerd.

wat vinden jullie hiervan? tips/meningen?

bedankt voor het lezen/evt. reageren. (:

stap zelf op hem af. ookal ben je nog zo verlegen.
als je de stap niet zet zal je het nooit weten

nou, als hij kijkt, en jij toevallig ook, probeer dan niet weg te kijken, maar gewoon eens glimlachen ofzo n_n
en stap eens een keertje op hem af…
of zeg een keertje gewoon hoi, als je hem tegenkomt
en de keer daarna ook gewoon eens vragen alles goed? ofzo
gewoon langzaam een beetje dichterbij proberen te komen zegmaar n_n

okee, ja dat kan ik wel doen… glimlachen ofzo.
maar naar hem toe gaan en wat zeggen vind ik echt dood eng, want er is best een kans dat iedereen me voor gek zet ofzo.

Hij ook verlegen?
Of hij houdt je in de gaten omdat 'ie weet dat jij hem leuk vindt.
Stiekem heeft hij ook een crush?
Ik weet 't niet…

ja, met dat probleem zit ik dus ook. ghehe. :zipper_mouth_face:
het kan ook nog dat hij bang is wat anderen ervan vinden,
ik heb ook echt geen idee…

iemand?

upje voor mezelf.

gooi op 14 februarie een liefdesbrief in zijn kluisje!!
mja dan moet je weer 2 maanden wachten…

ik denk niet dat dat zo’n goed idee, is ghehe.
iemand anders?

up

alsjealsjealsjeblieft, iemandd??

weet zelf niks :s
heb ongeveer het zelfde probleem
upje

xxx

Ik ben ook altijd verlegen geweest en ik heb nu ook een crush…
We zijn nu hele goede vrienden, maar hij weet het nog niet van mij…

Ik zal wat tips geven:

• kijk vaak naar hem, glimlach
  • zoek hem op op hyves, en vraag zn msn ( als je die niet hebt) kan ook via via
  • ga dan vaak praten op msn, wat je gedaan hebt die dag, wat je op tv kijkt, wat je hobbys zijn etc. muzieksmaak werkt ook goed
  • vraag zn nummer, met een smoesje, ik heb niemand die terug smst, mag ik jou nummer… Mag ik eens een smsje van je ontvangen :flushed:? dat soort zinnetjes. Handig voor op msn.
  • Sms die avond nog, tenzij hij dat nog niet heeft gedaan, sms iets leuks/liefs.
  • smst ie iets liefs terug, zit je goed
  • vraag of hij mee gaat schaatsen of een keerjte mee gaat ergens naar toe. vraag of ie vrienden mee neemt en jij neemt ook een paar mensen mee, later kunnen jullie ook met zn tweeen
  • als je goede vrienden bent, hints/smsjes/lieflachen/ m een beetje plagen

naar mijn idee gaat dat wel werken, ik ben nu ook een beetje zo bezig
veel succes :grinning:

ghehe, ik heb z’n msn… heb een tijdje geleden een keer huiswerk gevraagd, maar toen deetie heel kortaf enzo. dus dat is nietzo mooi… :zipper_mouth_face:

Is ie nu online?
praat je met hem?

nee, ik heb em al een tijdje op msn, en nog maar een paar keer wat gezegd ofzo, maar dat kwam omdat ik ook een vervelende periode heb gehad op school zegmaar. maar dat waren altijd gesprekken als, hee, allesgoed, ja metjou, ook, mooizo, *stilte*, ik ga, later, doeg.

hij is nu op vakantie weet ik toevallig, denk datie zaterdag ofzo terugkomt.

upje

Hee, ik heb dat ook 2x gehad, dat ik iemand leuk vond en ik vertel het iets te snel aan mensen, dus dat werd direct doorgelult. Maar als ik jou was, zou ik gewoon eens een keer op hem af stappen(wel als hij alleen is natuurlijk) of hem op msn toevoegen, ofzo. Succes!

ja, ik ben soms iets te enthousiast en dan vertel ik dingen iets te snel…
maar hij is nooit alleen ongeveer, en op msn heb ik hem dus al.

iemand nog?

hetzelfde als weeen. & op msn kan je zo iets tegen hem zeggen, maakt neit uit wat. en dan zeg je ‘sorry, verkeerde. ik moest diegene boven je hebben maar mensen gaan de hele tijd online-offline xD. anyway, alles goed?’ en dan komt er vanzelf wel een gesprek denk ik. succes!