Meningen over verschillende telefoontjes

Ik wil graag in deze maand een nieuwe mobiel kopen.
Alleen twijfel ik tussen:

• Blackberry
  • Samsung U700
  • Nokia 5800 Xpressmusic
  • Samsung Touchwiz

Heeft iemand ervaring met een van deze telefoontjes?
En zo ja, waar zou je deze telefoontjes kunnen halen voor een leuk bedrag?

kus.

Samsung ben ik altijd tevreden over geweest, vind het nog altijd het fijnste.
En mijn vriendin is ook wel te spreken over de Touchwiz, hij reageerd goed, maar niet op nagels, dus ik weet niet of je lange nagels heb? Anders kun je misschien reviews lezen, bijvoorbeeld op Typhone.nl

blackberry schijnt goed te zijn
maar is duur
verder vind ik samsung wel een goed merk alleen zou ik dan niet de u700 nemen
die had mijn broer en hij was zo kapot
oke bij hem gaat alles kapot maar toch
ik zou voor de touchwiz gaan

- Blackberry:
Iedereen heeft een blackberry en zo handig vind ik die dingen niet, vooral met instellingen, qua internet is het wel het beste model, en dat pingen ook. Maar ik vind hem een net nietje.

• Samsung U700:
    Ik heb deze ook maar net anders. 1 ding. Niet kopen! Het is een hels dingentje vind ik! Ik hou van samsung in gebruik. Maar ik ben dol op smsen, en altijd haal ik perongeluk het hele smsje weg. Opnieuw beginnen…
    - Nokia 5800 Xpressmusic:
    Ben niet weg van Nokia en ook niet van Touch.
    - Samsung Touchwiz :
    Nee.

Welke mafkees heeft de naam ‘touchwiz’ bedacht? Ik moet daar nog steeds om lachen :'3

Heb geen ervaring met de genoemde telefoons, maar ik wel te spreken over Samsung als merk.

ik heb de samsung ‘‘touchwiz’’
hij is echt wel fijn hoor, alleen er zitten enorme zwarte vlekken op mijn scherm doordat ik een keer boos was en hem te hard op mn bureau had gelegd met de scherm naar de onderkant gericht…
not that smart i know, ik moet nog steeds een keer terug naar de winkel gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb touchwiz, hijs fijn :3

geen Samsung U700!
mijne is al heel lang dood:D!
maar ik let nooit op telefoons enzo en laat ze altijd vallen enzo
Heel paradiso heeft op mn telefoon gedanst :stuck_out_tongue:

maar dat doe ik zelf, maar u700 is ook al weer zohn oud ding
en toen ik hem pas had (had ik hem nog nooit laten vallen enzo) had die al een systeem fout en moest die gemaakt worden! NEE niet doen:D!
rest geen ervaring mee

telefoontjes?

Blackberry (L)