Meningen over nieuwe telefoon!

Hi dames,

Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten. Er is nu een aanbieding van Telfort, dit is Sim Only, dus ik moet er een toestel bij kopen (wel een smartphone). Ik wil niet een al te dure… tussen de 150 en 200 max. Wat raden jullie mij aan? Zat zelf de denken aan de Samsung Galaxy Mini 2.
Ideeën? Tips? Alles welkom!

Xx

het grote mobieltjes topic.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-mobieltjes-topic-163290.0.html

Als je voor ong 200 euro een nieuwe telefoon wilt kopen, dan kan je beter een abonnement afsluiten dat je er een telefoon bij krijgt.
Ik heb de Samsung Galaxy Y en heb daar een abbo van Telfort bij. Simonly.
Top telefoon, makkelijk in de hand en prima abbo erbij het het maximale eruit te halen.

Sim only vind ik zelf niet zo prettig, kan je zoals Kraplapje zegt beter een abonnement afsluiten waarbij je een telefoon krijgt. Ik heb een 2 jarig abonnement van Telfort en betaal 21,- per maand, waarvan 12 euro voor toestel lease (Samsung Galaxy S Advance). Ik heb 500 mb en 300 belminuten, geen sms want ik sms in principe nooit, alleen maar whatsapp :p. Ik weet niet of deze aanbieding nog geldig is (heb dit inmiddels 1,5 maand) en of het überhaupt kon want ik was al 2 jaar klant bij Telfort… Ohja, ik vind toestel lease wel fijn want ze repareren hem voor je en over 2 jaar ben ik die telefoon wel zat en zit ik er niet aan vast!

Ja dat snap ik, is in principe ook wel goedkoper haha. Dit was eigenlijk mijn enige optie want moest anders zelf in een klap een bedrag neerleggen wat ik niet heb… :dry: maar als je het zo berekend ben je uiteindelijk wel goedkoper uit ja!