Hey meiden!
Ik weet dat dit mijn eigen keuze is, maar ik wil toch meningen horen van buitenstaanders
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie, we houden allebei van elkaar (mag ik voor hem hopen ), maar er zijn de laatste tijd een paar dingen gebeurd waardoor ik begin te twijfelen of ik het uit wil maken.
Ten eerste is het altijd al een soort vreemde ‘geheime’ relatie geweest ofzo. Het is nooit hardop afgesproken dat het een geheim is, en we zijn openbaar ook wel klef, maar als er in de klas werd gevraagd (we zaten bij elkaar in de klas), dan was het altijd even blozen maar we zeiden allebei een nee. Waarom weet ik tot de dag van vandaag ook niet.
Maar hetgene waar ik eigenlijk het meeste mee zit is dat ik hem niet meer kan vertrouwen. We zitten allebei in twee dezelfde vriendengroepen, één van school en één die we via internet kenden, in de buurt wonen/op onze school bleken te zitten etc. En ik kan je één ding vertellen, dat is kut. Want toen we wat kregen voelde het veel minder alsof ik naar mijn vriendinnen kan rennen en gillen omdat ik een vriendje heb (sterker nog, hij was de eerste die wist dat ik hem überhaupt leuk vond), okay, back to de point; hij heeft blijkbaar een geheim van mij de ‘internetgroep’ in laten komen die alleen hij van me wist. En hij wist dat die bij niemand terecht mocht komen. Ik word al weer boos als ik eraan denk.
Oké waarschijnlijk is driekwart van jullie al afgehaakt toen jullie zagen dat het best een lange tekst is. Maar ik merkte dat ik het altijd fijn vind om dingen van me af te schrijven.
xx
p.s. Ja, ik houd nogsteeds heel veel van hem en dat is juist het probleem.