Meningen gezocht!

Hee, ik heb 4 jaar lang meegedaan aan een talentenjacht in Zuid Holland (waar je alleen een prijs kon winnen) Dus niet iets als X-Factor of TVOH of iets dergelijks. Nu is deze talentenjacht gestopt en wil ik het eens iets groter gaan proberen. Ik zou het erg waarderen als je één van mijn filmpjes wilt bekijken en daarvan uit een conclusie wil trekken of het een poging waard is of niet.

Mijn youtube link: http://www.youtube.com/user/Djallaaa?feature=mhee

Dan moet je wel de goede link geven! Ik kom nu uit op mijn eigen youtube kanaal.

Huh. Ik kan het niet zien…

Ik zie het, sorry! Ik heb het veranderd, nu moet hij wel goed zijn :slightly_smiling_face:

Volgens mij klinkt het wel oké, ik kan het niet zo goed beoordelen.
Het is niet zo’n goede kwalliteit.

Klinkt wel goed.

't is over het algemeen zuiver, maar het is niet echt met gevoel zeg maar. Maar ja, je kan het altijd proberen toch? Ik weet verder niet echt wat ik er over moet zeggen. Zelf vind ik die tv-talentenjachten niet geweldig namelijk.

Oke, bedankt voor je eerlijke reactie! :slightly_smiling_face:

Voor zover ik verstand van muziek heb:
Je hebt erg veel kracht in je stem en dat klinkt wel erg mooi.
Ik vind het leuk klinken!

Ik vind het wel mooi klinken, maar mis een beetje pit. Want je hebt wel een rauwe stem (noem je dat zo). En dat klinkt gaaf (:

Ik zou wel mee doen

Ja met die talentenjachten ben je vaak een one day fly… Om het zo te zeggen! Denk dat je er beter op een andere manier kan komen… Welke manier weet ik dan weer niet… Maar vaak ben je zo snel weer out of the picture met die jachten…

up

Ik vind het mooi! Ik denk dat het goed is als je de volgende keer een liedje uit zoekt waar je je echt in kan vinden. Talentenjachten, Tsja ik zou het niet durven!

Als je het echt wilt maken in de muziek; niet aan zo’n talentenjacht meedoen! Ken jij íemand die daar echt succesvol mee is geworden?

TVOH e.d is TV, en dat staat geheel buiten muziek (ze snappen het vaak ook niet).

Zoek een bandje, neem wat demo’s op: alsnog een kleine kans, maar dan wordt je in elk geval veel serieuzer genomen.

Verder vind ik het best leuk. (:

klinkt goed toch!

Ik vind het wel mooi klinken hoor. Maar, het is helaas niet zo’n goede kwaliteit.
Om eerlijk te zijn kan je beter een ‘demo’ opnemen in een studio ofzo? Geen idee hoe je dat zou moeten doen, (contact enzo), maar ik denk dat je hier meer zou mee bereiken.
En, misschien is een tv talentenjacht goed genoeg voor jou. Maar, denk wel aan je school enzo. Want zo’n wereldje is groter dan dat je denkt.

Klinkt goed hoor meis!

mooi !

Ik wou dat ik zo’n stem had!! :slightly_smiling_face: Echt heel goed!