Mening/tips?

Hee! =)
Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn foto’s vinden.
Jullie mogen commentaar geven, of tips ofzo =)
Alvast bedankt girls!
Kus.

Hier al mijn foto’s.

die raindrops is erg mooi!
En er zitten nog wel meer leuke tussen

Dankje =)

echt heel leuk om naar te kijken

Ik vind de foto’s erg leuk genomen :3

Maar ik zou er wel rekening mee houden dat het niet zoiets is als Myspace om nogal veel foto’s van jezelf ( ? niet zeker) te plaatsen omdat sommigen in vergelijking tot je kunstzinnige foto’s een beetje tegenvallend zijn. (ik bedoel ; hoeveel mensen hebben al een foto van zichzelf met het beruchte ‘Peace gebaar’ ? )

Maar ga vooral zo door :grinning: vooral met foto’s zoals ‘Detail’ en ‘Raindrops’ , omdat deze meer ‘inspiratievoller’ zijn en vooral ‘diepzinniger’ dan persoonlijke foto’s. (tenzij je met persoonlijke foto’s een overtuigende emotie uitbeeld zoals bijv. :

http://larafairie.deviantart.com/art/Martina-II-86025624

omdat je daaruit een verhaal kan opmaken.)

Dankjewel, daar heb ik veel aan! =) Zal je tips gebruiken!

mooie foto’s hoor !

Waauw, speakless

errrg mooi! :grinning:
met welke camera heb je ze gemaakt?
en bewerk je ze? ^^

Ik wilde eigenlijk hetzelfde gaan zeggen als Eevha. Er zitten veel goede interessante foto’s tussen. Ook leuke toeristen postcards foto’s.
I’m going wild vind ik wel een interesant portret, maar thinking en peace vind ik meer vallen onder, zoals eevha het noemt, myspace foto’s. Leuk voor jezelf, maar niet voor de “kunstzinnige” fotografie.

Dankje! En ik maak ze met een gewone digitale camera. Het is de Olympus M700.
Ben aan het sparen voor een spiegelreflex =) En ja, ik bewerk ze, maar niet al te veel.

Heel erg mooi! :grinning:
Ik weet niet van ik met I’m going wild heb, maar ik vind hem geweldig. :'d zoals de meeste foto’s. maar ik ben niet professioneel, en mensen die mij kennen van het algemene fotografie topic weten dat ook. Dus luister maar niet naar mij. x’D

Ook al zag ik net dat bijna iedereen het goed vind. ;d

GEWELDIG!

leuke foto’s :slightly_smiling_face:!

Bedaaaaaankt <3

Uuuuuup,
iemand nog tips?

Wauw, echt heel erg mooi!
Nee ik heb geen tips, ten eerste omdat ik ze al heel mooi vind en ten tweede omdat ik er totaal geen verstand van heb x]