Wow wat een extreem negatieve reacties zeg, haha. Ik vind het niet per definitie kinderachtig, ik denk dat het meer met persoonlijke smaak te maken heeft. Ikzelf ben een persoon die ‘to the point’ gewoon niet aantrekkelijk vindt. En ik zeg niet dat je weer té moeilijk moet doen (‘te’, het woord zegt het al, not good), maar zoals iemand anders hier al zei, een beetje vind ik heel attractive.
Het verschilt natuurlijk per situatie, maar wanneer ik een jongen leuk vind kan ik gewoon echt niet alles blootleggen wat ik voel. Ik wil niet meteen alles geven. Niet omdat ik denk 'oh eventjes lekker een spelletje met ‘m spelen’, zo denk ik totaal niet. Het is eerder onzekerheid en gewoon hoe ik bén.
Evenzo vind ik het spannend als de jongen wel onder de oppervlakte laat merken dat hij me leuk vindt, maar dat ik eigenlijk een beetje moet puzzelen en denken van hé, was dat nou een teken of niet. Wanneer een jongen direct tegen me zegt ‘ik vind je leuk’ met alle gedragingen van dien, daar val ik gewoon niet op. En ik denk dat er geen goed of slecht aan is, zo zwart-wit is het niet. Heeft gewoon met je persoonlijke preferenties te maken.