Mening over en wat zijn die 'Keep calm and ...' boeken?

hoi,

ik wilde graag weten wat die Keep calm and carry on/have a cupcake/for ladies/at christmas … boeken zijn? gewoon boeken vol quotes? en wat is dan het verschil tussen keep calm and carry on, en keep calm and have a cupcake bijvoorbeeld?
ik mag namelijk een boekje kiezen onder de tien euro, en die boekjes passen in het budget, alleen weet ik niet waar ze over gaan *maar ik zie er veel foto’s van dus ze zullen wel leuk zijn dacht ik zo haha*.

en wat vinden jullie van ze? Dankje :wink:

Ja een boek vol quotes. Het verschil is dat ze verschillende quotes bevatten. Je hebt toch foto’s gezien? Dan zag je een bladzijden met quote, nou dat is dus elke bladzijden.

Ow… t zijn boeken? :astonished: k vroeg me al n tijdje af waar t van is :stuck_out_tongue:

Upje

wist ik ook niet ;O.

maar lijkt me dat het allemaal een hetzelfde idee is, alleen er zijn gewoon verschillende boekjes van met net iets andere titels. Een beetje hetzelfde idee als de verhalen van vrouwen op reis boeken; daar ging m’n string, daar brak m’n hak, etc.

^haha lees van die 'vrouwen op reis’boeken dan eens ‘Eten, Bidden, Beminnen’ haha.

dus gewoon lege pagina’s met wat quotes? zal ik die dan kopen/vragen? of toch iets anders kopen.

en welk van de keepcalm boekjes raden jullie dan het meest aan? *tip, bij bol.com , engelstalig zoeken en dan keep calm intypen inde zoekbalk:D*

Die zijn echt leuk:), mijn vriend heeft zo’n shirt met keep calm and carry on erop. Het was een soort slogan van de burgers in de tweede wereld oorlog in engeland, het “normale” leven moest doorgaan…

'Keep calm and carry on" is toch oorspronkelijk een Britse WOII poster?

Oh ik zie net dat mijn vraag beantwoord is: thanks!

^yep. op school hangt er ook eentje haha. maar is het de moeite waard om er een boekje van te kopen?

van mij mag dit topic gesloten worden. ik heb ipv dit boekje een Alice in wonderland boek gekocht(van 30 euro dus ik moest wat bijleggen maar ja, het leek me leuker dan een boek vol quotes)