Mening over cover

Heeii, ik houd van zingen, maar omdat ik best onzeker ben laat ik het bijna nooit iemand horen… Ook vind ik het niks om te zeggen dat k goed kan zingen, dan vind ik mezelf arrogant overkomen :blush: Ik heb ook een paar audities gedaan voor zang omdat ik dus wel dacht kans te hebben… Helaas met geen van die audities iets bereikt, 3 waren voor school en 1 was op tv, bij Popstars…
Nu heb ik vandaag een cover opgenomen, Chasing Pavements, van Adele en ik zou het heel fijn vinden om jullie mening te horen. Even voor de duidelijkheid, k heb geen zangles of iets, zou k wel graag willen, maar ben bang dat ik er ‘niet goed genoeg’ voor ben :blush: (heel verhaal, haha)
http://tinypic.com/player.php?v=awrh3a&s=6

Ik heb er geen verstand van, maar ik vind dat je een mooie stem hebt! Ik denk dat als je zangles neemt je jezelf een stuk kunt verbeteren en het nog beter word. :slightly_smiling_face: Dit komt uit de mond van iemand die er totaal geen verstand van heeft, dus vertrouw niet op mij

Je stem is mooi, maar je zingt alsof je heel veel pijn hebt. Met heel veel moeite zeg maar.

minder kreunen en ‘zeuren’ met je stem
verder zing je niet vals ofzo en heb je een best mooie stem.
kan alleen nog qua techniek veel aan worden veranderd…
en het refrein is te hoog voor je. je haalt het zeg maar wel, maar met heel veel ja pijn, en moeite indd zoals hierboven zegt.

Of ik denk of je geschikt bent voor zangles? Jazeker, je bent er zeker goed genoeg voor! (:

Je hebt een mooie stem vind ik!

Idd als je de techniek goed aanleert denk ik dat het veel beter kan zijn dan dat het al is. En aangezien je al ervaring heb met auditie doen, kan je toch gwoon voor die zangles ook auditie doen toch ? Of moet je daar geen auditie voor doen? Naja iedergeval als het van je ouders mag, zeker nemen!

Je slist. (maar daar kan je verder niet zoveel aan doen) Maar je kan goed zingen hoor :slightly_smiling_face:

ik vind dat je heel mooi kunt zingen! Hier kan ik wel de hele dag naar luisteren zonder dat geruis dan ;p

Sommige stukjes zijn echt mooi!.
maar bij sommige stukjes heb ik dan weer zo iets van, ‘nou, dit lied past niet bij je’
maar ja, ik heb ook geen verstand van zang ofzo, doe mij maar dans.:slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/durf-jij-je-muzikale-uitspattingen-te-plaatsen-146573.msg11706565.html#msg11706565