Mening: op schoot zitten

Wat zouden jullie er van vinden als een ander meisje bij je vriend op schoot gaat zitten?

Ik heb dit zelf namelijk mee gemaakt. Ik kwam er vandaag via foto’s van iemand anders achter… Zelf vond ik het niet kunnen. Dit laat je niet toe in een relatie. Maar hier hadden wij een meningsverschil over.

ik zou het niet pikken lol

ik zou het geen drama vinden

Dat meisje heeft dan geen respect tegenover jou. Voor mij kan dit niet.

Zou er bij mij echt aan liggen wie het is, al is het iemand van de vriendengroep, prima! Iemand van buitenaf die ik niet ken zou ik minder chill vinden

Nee, zou ik niet fijn vinden.

Het is een vriendin van hem, maar wel 1 die hem leuk vond…

vind ik niet kunnen

Ik zou t niet pikken.

Ligt er aan wie het is en of ik die persoon ken, maar het is wel heel raar.

Wth maken jullie hier serieus een probleem van? Als er ergens geen plek meer is plof ik rustig bij een vriend van me opschoot ook al heb ik een vriend hoor ;’)

Het is geen lapdance.

Neh vind ik niet oké. Je kunt het als niks zien inderdaad, maar toch zou ik het geen prettig idee vinden. Mijn vriend, dus daar blijf je van af. Mijn vriend zou het ook niet leuk vinden als ik bij een ander dan hem op schoot zou gaan zitten. Vroeger keek ik daar anders naar, maar nu ik een serieuze vriend heb vind ik dat gewoon iets wat je niet doet als je weet dat diegene een vriendin heeft en je niet weet of die het oke vindt of niet

Nou liever niet nee.

Ik zou d’r kop kaal scheren, dan leert ze 't wel af. En m’n vriend ff flink op z’n vingers tikken. Sowieso vind ik schoot-zitten nogal puberaal tbh.

Nou, dat vraagt om problemen >:grinning: