mening nodig

hoi ik wil even iets kwijt,

mijn vriendin blowt wel eens en vandaag was het weer zo ver , alleen nu hoor ik dat ze een jonge die er bij was heeft afgetrokken, en nu is ze heel boos om hem , en ze wil er totaal niet over praten maar die jonge vroeg het zelf en ze deed het gewoon. en ze wist wel dat ze moest oppassen omdat we die jongens wel eens over die dingen hoorde praten maar toch deed ze het… wat moet ik hier mee?

Ik zou proberen je vriendin te beschermen, maar pas op dat je hier niet te ver in gaat, dan zou het je vriendschap kunnen kosten.

Het is haar probleem, niet het jouwe. Laat haar 'r eigen boontjes maar doppen.

Is die vriendin net zo oud als jou :pensive: ?

nee jaar ouder dus nog te jong… ik he bhaar proberen te beschermen en ze kon het weten van te voren maar toch deed ze het weer en nu is ze boos op me… en ik zei zo tis je eigen schuld en dan zegt zei ik kon het toch ook niet van te voren weten maar eigelijk wel en als je alleen met jonge’s bent kan je het toch verwachten?

Eigen schuld, dikke bult. Het is haar schuld en nu moet ze zelf maar weten wat de gevolgen zijn.

Tsja, om eerlijk te zijn, klinkt het gedrag van je vriendin nogal naar aandacht snakken.
En jij bent gelukkig zo verstandig dat je er zelf niet aan mee doet.

Het is heel verstandig dat je haar probeerde te waarschuwen,
maar als ze niet wil luisteren, dan luistert ze niet.
Maar dan is het ook niet jouw probleem als ze weer de fout in gaat.

En je hebt inderdaad gelijk,
als je met een jongen allen afspreekt moet je altijd oppassen! :wink:

ik heb het allemaal wel geprobeerd maar ik heb regels voor mezelf dit en niet meer en elke keer dat ik iets deed ik hield me hoofd er bij , ik kon mezelf blijven… maar zei doet dat neit en dan gaat het mis …

Moah, dat is nou niet echt waarvoor ik moet oppassen als ik met een jongen afspreek…

Maar als je vriendin je hulp niet wilt, moet je dr idd dr eigen boontjes laten doppen, waarschijnlijk komt ze met hangende pootjes terug.

Up:stil:

Ze heeft het toch zelf gedaan? Ze was er toch zelf bij? En zij wilt blowen en doet domme dingen. So don’t give a shit. Zij heeft het gedaan nu moet zij voor de gevolgen opkomen. Ik zou er niet mee bemoeien. Als mijn vriendin(nen) zo iets zouden doen zou ik ook denken Had je maarmoeten nadenken. Dom dom dom is het.

Nee ik snap dat je er niet altijd rekening mee hoeft te houden,
maar het is mij wel eens gebeurd dat een jongen zijn handen niet thuis kon houden.
Terwijl ik dacht dat het zo’n goede vriend was.

En een gewaarschuwd mens telt voor twee.