mening nodig: zelfgemaakte armbandjes

http://forum.girlscene.nl…excl/list_messages/247845 Verkooptopic :slightly_smiling_face:

Leuk genoeg voor verkoop? en zo ja, wat voor een prijs? :slightly_smiling_face:
De sluiting van de linker heeft een lus en een knot en de ander heeft zo’n ‘chinees slighting knot’

Ik vind ze wel leuk! En leuk genoeg voor de verkoop. Ik ben nou niet goed in het schatten ezno van prijzen, maar ik zou denk ik 1,50 doen. perstuk. en als je er dan super veel verkoopt, kun je de prijs altijd verhogen!

Die van die 2 vogeltjes vind ik supercute!
Ik zou het wel kopen =)
prijs iets tussen de 1 en de 3,50 denk ik…
dat zal ik er iniedergeval voor willen betalen
xx

super leuk! Zo’n soort armbandje zoek ik al heel lang :wink:
Ik denk dat 2,- ongeveer wel een mooie prijs is voor het armbandje met vlechtwerk en 1,50 voor de andere :slightly_smiling_face:

Ze zijn echt leuk ja. De prijs kan ik net echt goed schatten hoor, maar ik zou wel wat hoger dan 1,50 doen.

Oh, heb je die van die vogeltjes ook in goudkleur? Dan heb je bij deze namelijk al een koper.

3 euro!

Bedankt voor de reacties allemaal!
Zat voor beiden te denken aan 2 euro excl :slightly_smiling_face:
Binnenkort komen er ook van die kompas armbandjes en pijl en boog :slightly_smiling_face:

Ik zal er eerst nog een paar maken voordat ik aan m’n topic begin :stuck_out_tongue: Bedankt voor jullie meningen!

Jammer genoeg niet, maar ik zal er over nadenken!

leuke armbandjes, zijn goed voor verkoop, ik zou er 2 euro voor vragen maar het ligt ook aan de onkosten

Leuk. Ik zou ze zeker gaan verkopen, ik zou alleen nog even nadenken over de sluiting, dat ziet er nu niet zo mooi uit.

ERG LEUK! :grinning:
Ik zou er als ik jou was ongeveer 2 of 3 euro voor vragen

die met die 2 vogeltjes is super leuk! en ik zou er denk 2 of 3 euro voor vragen

Ja daar heb ik sowieso wat problemen mee… sowieso is zo’n knot en lus bij die ene het gemakkelijkst… maar die ene chinese sliding knot vind ik ook niet al te mooi… maar ik wil ook niet standaard vastzitten aan dikte-van-de-pols problemen waardoor hij bij sommige dan veel te groot is ;o Met die sliding knot kan iedereen hem aan…

Ideeën iemand? :slightly_smiling_face:

Ze zijn super leuk en je zou ze zeker kunnen verkopen.! :slightly_smiling_face:

En ook ik zou ze wel kunnen kopen :slightly_smiling_face:
Ik zou er rond de 2,50 voor vragen.

Bedankt voor de meningen!

Ligt er ook aan wat je materiaal kosten zijn. Als jouw bedels per stuk al 4 euro zijn is het vanzelfsprekend dat je dat er in mee rekent. Plus hoelang ben je ermee bezig?

2 euro!
Post je je verkooptopic hier ook als je er een hebt?

Aaaaahhhhwww die met die 2 duifjes die is lieeeff <3