eeejheejh:D
ik had 2 tekeningen gemaakt voor school mar ik heb er een 2 en 3 op xD
alleen vind ik dat geen redelijke cijfer ik vind het zelfs veeeelsstee laag ik vind ze zelf wel mooi geworden eigenlijks al zeg ik het zelf
naja jullie mening
eeejheejh:D
ik had 2 tekeningen gemaakt voor school mar ik heb er een 2 en 3 op xD
alleen vind ik dat geen redelijke cijfer ik vind het zelfs veeeelsstee laag ik vind ze zelf wel mooi geworden eigenlijks al zeg ik het zelf
naja jullie mening
Heb je daar een 2 en een 3 voor?
Ik denk wel datik snap waarom, niet dat ze niet mooi zijn, maar ik denk dat dit niet echt valt onder… tekeningen.
Manga word nooit op school gewaardeerd.
ik vind ze ook niet echt mooi
nou er was nog een meisje kon ook goed tekenen mar ze had me na getekend die 1e tekening en zei had een 8 ik heb eghte erge rusie gehad met de docent veel problemen op die school ik was bijna gezakt naar basis
die tekenleeraar mocht me denk ik gwon niej:(
gelukkigzit ik op een neiuwe school en een nieuw begin:D
ik vind ze trouwens veel te slordig, je kunt het beter wat netter inkleuren etc.
Wat was de opdracht?
Ik vind ze erg slecht en persoonlijk heb ik niks tegen manga.
De verhoudingen kloppen niet en er zit geen uitdrukking in het gezicht. Bij die tweede heb je te slordig gebruik gemaakt van dikke lijnen, het ziet er daardoor erg groep 6 uit. Ook zijn er delen niet ingekleurd waardoor het er erg slordig en gehaast uitziet.
Die eerste is inderdaad een beetje slordig en die tweede vind ik wel leuk! Maar ik denk dat dit niet echt is wat ze willen dat je tekent op school…
jah dat was een opdracht en ik moest ze sjow inkleuren van haar xD
Ohh, oke
Maar ik bedoelde eigenlijk die strik, mond en ogen.
Het geheel loopt trouwens ook niet in elkaar over, bijv bij het haar en de strik, die donkerdere haarlijnen lopen niet door totaan de strik, maar stoppen iets daarvoor en bij de kin ben je dan weer uitgeschoten.
Ik wil je trouwens echt niet afzijken ofzo en ik vind dat je vooral door moet tekenen en beter worden =]
whahaha neej dat snap ik, ik moet er togh van kunnen leren en ben ook blij als mensen me tips geven ensjow:P leer ik weer wat bij togh
Een 2 en een 3? Goh, ze geven wel hoge cijfers zeg o_O Maar manga wordt op school ook niet zo gewaardeerd nee.
Ze zijn niet lelijk, maar zoals die andere al zeggen kloppen de verhoudingen niet helemaal, maar als je gewoon goed kijkt naar tekeningen van andere kun je daar wat van overnemen en dan zal je zien dat je steeds beter wordt, succes. ^^
op de school waar ik nu zit zie ik heel veel manga in terug ik ga nu nog wel oefenendat zoiesjow ik heb ook boekjes omte leren tekenen (A)
dankjeee <3
whhahah ik denk dat ik daar nu wel achter ben mar dat verwacht je niej tekeningen zijn togh tekeningen je eigen werk moetje op het papier zette togh je eigen creatie dus dang denk je daar niej sjow snelbij na;$
haha ach ik ben zo vaak keihard afgekraat op mn werk dat ik der wel gewend aan ben geworden:P
als ik dan dacht oh ik heb zo iets vets gemaakt dat kreeg ik me toch de wind van vooren. Manga word op mijn school echt verbannen ze willen het niet zien ( jammer genoeg ) want je kan der echt leuke dingen mee maken ( ook al is het zeker niet mijn styl, maar alles moet je een x proberen:P )
Maar dan ff mn mening ik denk dat je nog aan je compensities moet werken en het inkleuren beter moet doen dat zijn ze wel leuk:))maar dat zeggen der wel meer volgens mij:P). Ga voral gewoon der mee door als je het leuk vindt.
whahha jah klopt zeggen wel meer ik ga er ook zkers wat aan doen
en het inkleuren hmm ik had het liever neij gedaan mar die mevrouwzei moet dus ik dach ach ik doe mar krijg ik hogere cijfer
Ik vind ze wel oké. Zeker geen 2 of 3, ik zou ze waarcshijnlijk 6’en gegeven hebben., ik vind ze ook niet supermooi, ofzo.
Ga anders met markers werken en fineliners.?
dat zijn togh van die speciaale dunne zeg mar