Meneer Wiskunde

Ik zit nu op 2 Havo en ik heb echt een creepy wiskunde docent. Ik heb van 3 verschillende vriendinnen (die elkaar niet kennen) gehoord dat hij mensen onder de tafel zet en om de minuut laat blaffen. Bij de eerste wiskunde les begon hij over lichaamstaal. Een jongen uit mijn klas die denkt dat hij stoer is doet met zijn armen een gebaar van dat liedje WMCI of zoiets (ik heb echt gééén idee hoe je dat schrijft, maar je snapt vast wat ik bedoel.) en mijn docent wees hem de deur, de hele klas was stil, wat heel lastig is XD. Toen die jongen de deur dicht deed zei mijn docent: Dat is nou lichaamstaal. Iedereen moest lachen, maar mijn docent zei: Ik bedoel dat niet leuk. Iedereen was doodstil.

Ik vind dit echt een enge docent, hij is doof (heeft gehoorapparaat dus kan weer horen) en heel raar.
Normaal? Weird? wat moet ik vinden?

Als hij gewoon goed les geeft verder kun je vrij weinig doen…

Ja, oke. Met een beetje zielig doen dat je het wel kan maar je wat meer tijd nodig hebt dan anders is ook wel wat. :flushed:

Waarom moet er bij vermeld worden dat hij doof is?

Je hebt me hard aan het lachen gemaakt om WMCI, dat vind ik fijn (:
Ontopic, beetje gekke leraar maar zo zijn er bij mij op school heel veel. Ik vind nou niet dat hij iets schokkends heeft gedaan waarom je bang voor hem zou moeten zijn?

Lucky me, gelukkig zit ik niet op de enige school met gestoorde leraren

*Y.M.C.A.

(Bijna) alle wiskunde leraren zijn raar, deal with it.

Dat vind ik echt niet raar hoor, je hebt altijd leerkrachten die wat strenger willen overkomen.

Doe gewoon je opdrachten, luister mee en doe je best.
Jullie klas heeft deze strenge docent misschien wel even nodig.
Les krijgen moet ook serieus kunnen he.

Haha dat was mijn eerste gedachte ook.