Meneer ''Ik wil me niet binden voor de vakantie''.

Jaa, 3e topic over de zelfde boy. I know, zeg er maar niks over haha.

We draaien echt al lang om elkaar heen en hebben nu 3x gedate. Dinsdag was de laatste keer en toen hebben we de hele avond gezoend en lief gedaan…het was gewoon zo leuk. Maargoed, in eerdere topics vertelde ik ook over chersonissos. Ik zou daar eigenlijk gaan werken maar dat heb ik moeten cancellen. Nu vertrekt hij vanacht wel voor 11 dagen naar Cherso. Wat hij daar doet moet hij zelf weten…het is te pril tussen ons om nu meteen voor mij te kiezen, dat zou ik andersom ook hebben als ik op vakantie zou gaan. Hij zegt dat hij daar heengaat om te feesten met zijn vrienden, dus niet speciaal voor de meiden maar dat er natuurlijk altijd wat zou kunnen gebeuren. Maar hij geeft me maar niet de zekerheid dat alles wat er gebeurd is tussen ons een betekenis heeft. Ik voel me klote, vooral omdat het dinsdag zo leuk was en ik nu dus bang ben dat het gewoon voor de fun was en hem kwijt ben na de vakantie.

En de vraag was?

Wens 'm een fijne vakantie, je ziet hem vast daarna wel weer. Zo niet, dan niet. Je geeft zelf al aan dat de relatie nog te pril is.

Ik begrijp precies wat je bedoelt,
ik ben echt reuze verliefd op een jongen ,
maar hij weet niet of hij verliefd op me is, en ik heb een beetje
het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt om zo maar te zeggen.
Want, ik ben al sinds begin dit school jaar op hem, en dat weet
hij ook, hij zegt dat hij me leuk vindt, maar niet verliefd, njaa,
het ene moment wel en het andere moment niet. Wat moet ik doen?
Hij is echt zo mega leuk, en hij is zo lief en knap en aardig en we praten
altijd overal over, en ik durf hem alles te vertellen en gosh.
Hij is echt zo super leuk!

Btw, nog @ ^
Als hij op vakantie gaat om te feesten, zou jij toch ook wel
mogen feesten, who knows what will happen, laat je gwn
een keertje gaan (aa’) Probeer hem misschien een beetje
te vergeten, spreek als hij terug is af en als hij vertelt dat
hij ook met andere meisjes heeft gezoent ofzo, maak hem
dan jaloers door te zeggen dat jij ook veel uit bent geweest!

Wat wil je nu eigenlijk? Laat hem… je geeft ook zelf aan dat jullie ‘relatie’ instabiel is.

ik heb zo’n idee dat dit echt niks gaat worden en hij zich niet bezig gaat houden met jou op vakantie.

dit is niet lullig bedoelt, maar anders had hij je de zekerheid wel gegeven denk ik zo.

Ga in die periode dat hij op vakantie is, zelf ook weg en laat je ook lekker gaan en kijk dan maar wat er gebeurt… en als ie terug is kun je weer kijken of je verder wilt gaan.

maar als hij daar bijvoorbeeld zoent met een meisje, dat is dan misschien wel even klote voor jou, maar ik denk dat het niks betekent
gewoon even voor die avond leuk, en als hij thuis komt kun je nog vaker met hem gaan afspreken en hem beter leren kennen

ik zou dus gewoon proberen thuis een leuke vakantie te houde, en er niet teveel aandenken wat hij daar allemaal doet

Jullie hebben 3 keer gedate…
Je kan toch niet van hem verwachten dat hij jou trouw blijft?
Maar eigenlijk…Als een jongen echt into you is, zou hij niet eens tegen jou zeggen dat er wel wat zou kunnen gebeuren. Dan zou hij weten dat hij geen ander meisje wil zoenen.

Als het je schijnbaar toch zoveel doet dan denk ik dat jij toch wat andere verwachtingen hebt dan hij (dat hij je wel de zekerheid zou geven niets met andere meiden te gaan doen)

En daarbij… als ik in jouw situatie had dan was het sowieso klaar met deze jongen… dan gaat ie niet 100% voor mij (en ja dat zou ik persoonlijk ook verwachten na ‘‘slechts’’ drie dates)

Ik ken hem al een jaar en we zijn alletwee te verlegen geweest om ooit een date te vragen. Sinds ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken heb gaat het ineens in sneltreinvaart tussen ons. Maar ik blijf onzeker bij hem…
Hmm lastig…hij vertrekt over een paar uur dus het heeft geen nut meer om het nu aan te kaarten. Dus ik kijk het maar even aan tot na zijn vakantie. Dan heb ik nog wat tijd om de moed te verzamelen om het af te kappen.
Thanks ladies.

Hmm… Herkenbaar, herkenbaar.
Maar in mijn geval ben ik degene die zich niet wil binden voor de vakantie. Er is een jongen die mij echt leuk vindt, dat heeft ie al meerdere malen duidelijk gemaakt. Maar het is net uit tussen mij en mijn ex en ook al vind ik die nieuwe kerel nog zo leuk, ik wil gewoon een tijdje single zijn en alles even laten zakken en vooral op mijn vakantie wil ik mezelf niet beperken. Het is echt niet dat ik de slet wil uithangen, maar ik wil er ook vooral niet op worden aangesproken als ik een ietwat onverstandige beslissing maak.
Misschien dat je dit nodig had? Een visie vanaf de andere kant van het verhaal?
Sterkte! :wink:

Ik ben bang dat hij zich niet in gaat houden die vakantie, aangezien jullie nog niet officieel wat hebben en hij dus nog gebruik kan maken van het feit dat hij single is… Maar ik zou nu niks doen en kijken wat hij zelf doet, daaruit kun je wel opmaken van wat hij van jullie denkt. Als hij gewoon met andere meisjes zoent wil hij duidelijk niks, en als hij zich inhoudt doet hij dat voor jou, omdat hij iets met jou wil.

Ik heb alleen de titel gelezen maar dat ‘ja voor de vakantie wil ik me niet binden’ komt er bij mij op neer dat hij een zooitje ‘chicks’ wil hosselen deze vakantie en helemaal uit zijn dak wilt gaan.

Ik snap hem wel hoor, het is nog niet zo serieus tussen jullie …
Ik zou me dan ook niet gaan ‘inhouden’ :stuck_out_tongue:

het is cherso, iets anders dan dat kun je niet verwachten

Ik moet eventjes zeggen dat ik precies hetzelfde gedaan heb. Ik had een superleuke jongen ontmoet, was daar mee bezig voor carnaval, maar heb me tijdens carnaval nog een laatste keer uitgeleefd(hij overigens ook, minder, maar ook.)En toch is hij nu al bijna anderhalf jaar mijn vriend, dus niet te negatief denken(:

Hahaha okee, dat kan natuurlijk ook nog! Thanks=)