Men vriendje rukt veel

Hey!

Hier ben ik met een serieuse vraag. Mijn vriendje rukt veel? Is dat gezond?
(= met veel bedoel ik, zo rond de 2x p/d of 3/4x p/w)

Doei!

nee dan kan je hem eraf trekken

3 keer per week kan nog net. lang 4x pw is schadelijk voor schaamhaar

+1000000000000000

KLOPT zorg dat hij het niet 4 of meer keer per week gaan doen, dan kan hij krimpen of zelfs er af vallen en het kan zelfs een dodelijke afloop hebben.

#damnshit goede tip

Hahaha

Het is gwn zo dat hij echt vaak zit te rukken. Dus niet in de avond, maar ook overdag

Maar OT: ik heb geen flauw idee wat gemiddeld is. Maar heb jij er last van dan? Anders maakt het niet uit toch?

Maar wat maakt dat jou uit? Of doet hij het ook in het openbaar? Want dan is het wel vaak ja. Om in het openbaar te doen.

EW ECHT

Hoe vaak doet een man zelfbevrediging per week
Uit onderzoek gedaan door professor Paul Enzlin van het Instituut voor Familiale en Seksuologische Wetenschappen is gebleken dat heren gemiddeld 2,4 keer per week aan zelfbevrediging doen.

Hoe vaak doet een vrouw zelfbevrediging per week
Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen een stuk minder dan mannen aan zelfbevrediging doen. Vrouwen doen gemiddeld 0,8 keer per week aan zelfbevrediging.

Stond op gemiddelden.nl

Maar wat nou echt normaal is… Dit zijn ook maar gemiddelden! Maar vind je het vervelend of wilde je alleen even weten of het gewoon heel veel is?

waarom beeld ik mij hierbij een kerel in die zich overal random aftrekt :'D

HALLO WTF ZIJN DIT VOOR REACTIES

Het is juist gezond want door de sperma doorstroom blijven er geen oude spermacellen zitten die mislukte kindjes veroorzaken. maarja je wil toch geen kind dus dat maakt ook niet uit.
Laat hem gewoon!11!!

Tenzij je er op tijd bij bent. Dan kun je de afgevallen penis in wat potgrond plaatsen. Als je hem dan goed bewaterd, richting Mekka plaatst en 7x per dinsdag “my heart will go on” van Celine Dion zingt, zal de penis nieuwe wortels groeien zodat je hem terug in het schaamhaar kan plaatsen.

Vroeg ik me ook af ja.