memorystick kapot

Hai,

Ik heb een probleem. Mijn memorystick maakt geen contact meer met mijn computer. Toen heb ik verschillende keren opnieuw proberen contact te maken en de computer opnieuw opgestart, dit hielp echter niet.
Nu heeft mijn vader het naar een man gebracht, die zei dat hij, als het een los contact was, het kon solderen of iets dergelijks; ook dit heeft niet geholpen. Vervolgens heeft diezelfde man mijn memorystick opengemaakt en proberen het chipje te lezen en drie keer raden: ook dit hielp niet.
Het probleem is dat hij de memorystick niet meer opnieuw in elkaar kan zetten en dat de chip die erin zit niet lezen is (voor hem in ieder geval). Heeft iemand nog een idee om mijn bestanden te redden? Het zijn belangrijke bestanden die ik nodig heb voor school.

Alvast bedankt!

Aah echt heel kut! Maar ik ging voor je googlen en zag dit: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=85646 ik weet niet of je er iets aan hebt, maar succes!

Had ik al gelezen, maar helaas. Toch bedankt!

klink heel stom,
maar mijn usb stick doet het ook niet,
behavel als ik hem omhoog houd zegmaar.
denk niet dat dit bij jou het geval is,
maar je kan t proberen?
up!

Dan heb je hoogst waarschijnlijk dus een loscontact en dat zou op te lossen zijn door het te laten solderen. Dit hebben ze al geprobeerd. Bedankt voor de hulp in ieder geval. (:

Nog iemand een tip, het zou me erg helpen?!

Anyone? :’)

Als die man het zelf niet weet, denk ik niet dat je je bestanden nog terug gaat krijgen…