mellow

ik weet niet of het aan de winter, aan my of gewoon aan iedereen ligt maar ik voel me echt zo depressed. het is echt niet meer normaal, ik herken mezelf gewoon niet meer en iedereen lydt onder myn veranderingen. ik heb byvoorbeeld een superlief vriendje maar ik laat hem echt zakken doordat ik zo egoïstisch met mezelf bezig ben uittezoeken waar de hell ik mee bezig ben. ik heb ook geen idee meer wat ik voor hem voel. ik ken me gevoelens gewoon niet meer ofzo. myn vriendinnen staan altyd voor me klaar en begrypen me zeggen ze, maar ik heb het gevoel alsof ik er helemaal alleen voor sta dus daarom ga ik maar met jongens om want zei doen nooit moeilyk, maar hoe achterbaks meisjes zyn praten ze natuurlyk achter je rug om over je en komen er met zn alle achter dat ik niks om ze geef en dat alle die jongens en dansen belangryk voor me zyn, terwyl ik zonder hen al helemaal niks zou zyn.
ik vroeg me af of ik de enige was die zich zo voelde.

Aah nee… natuurlijk, zijn terwijl etc zijn met lange ij, geen upsilon.

Maar het kan zijn dat het aan de winter ligt. Ik heb het ook

je kunt een winterdepressie hebben. Daar hebben best veel mensen last van. Google anders even.

ik heb hier ook last van, ik voel me gewoon helemaal niet meer mezelf de laatste tijd terwijl er helemaal niks is! Ik snap er helemaal niks van want ik heb niet echt een reden ofzo. Ik denk ook dat dat een winterdip is ja…
Nog een reden waarom de zomer beter is hehe ;d