Melkpak en andere fashionjunkies

waar halen jullie die leuke kleding vandaan? vintage shops? of ook gewoon winkels die in bijna elke stad zijn? want toen ik in amsterdam was, heb ik ook in die vintageshops gesnuffeld maar er was echt serieus alleen maar oude wollen truien en dat soort troep.

dus vertel op! :ok_woman:

H&M, Zara, it’s all about the combinations :smirk:

Het gaat inderdaad om de combinaties.

Maar, internet, DIY, H&M, en vintage.
Ook random winkeltjes, gewoon goed zoeken.

h&m, c&a, only enzo en gewoon ook de manier van combineren…

Nou, bij de c&a kan je combineren wat je wilt, maar het komt niet in de buurt van iets dat vintage lijkt XD

Moet het presee vintage zijn dan? Je kan er toch ook heel leuk uitzien met allemaal echt nieuwe spulletjes? (Evengoed met vintage hoor, maar als je begrijpt dat ik bedoel?)

woopsie :grinning: ik dacht dat ze vintagekleding zocht :flushed: mijn fout :stuck_out_tongue:

oke, en hoeveel geld krijgen jullie per maand? en hoeveel besteden jullie? want ik krijg nu 37, dus ik weet niet of je heel veel van kan kopen per maandd ofzo

Mijn moeder betaalt mijn kleding XD Ik krijg dus geen kleedgeld.

Het gaat niet om veel, maar om wat.

Je moet gewoon slim zijn met je geld. Koop goedkope dingen en combineer ze goed zodat ze er toch zegmaar classy uitzien. Bij de kringloop vind je vaak leuke accessoires zoals sjaaltjes en sieraden die je outfit leuker en unieker maken.

Van 37 kan je genoeg leuk spul kopen toch? Goed zoeken :wink:

op het moment krijg ik helemaal niks.
Serieus, moet een baan hebben haha.

Maar geef (als ik geld heb) zeker 50 euro uit aan kleding per maand (als het niet meer is).
Koop geen extreem dure dingen, soms wel, maar meestal normaal/goedkoop.

Het draait inderdaad om de combinaties en je moet ook maar net wat tegenkomen, eh… Ik besteed per maand best veel geld uit aan kleding, maar ik werk er dan ook hard voor. (Naast mijn studie heb ik twee baantjes.)

H&M, Zara, Bershka, River Island, American Apparel, Zipper (tweedehands), Episode (tweedehands), Urban Outfitters (niet Amsterdam), Topshop (online).

Only kan je soms ook wel leuke dingen vinden, Internet ook heel veel ^^
Buitenland ook wel :slightly_smiling_face:

Je moet gewoon elke winkel waar je bijna nooit komt binnen gaan. Vind je vast wel iets leuks

Trouwens, volgens mij kunnen vintage wollen truien echt vet leuk zijn ö

Koop gewoon basics bij de H&M, aparte dingen zoals accessoires in de kringloopwinkel. Gewoon goed zoeken, want tweedehandswinkels als de Zipper en Episode vragen echt belachelijk veel voor tweedehands kleding die je ook gewoon zelf kan vinden.

C&A kan trouwens ook wel leuke dingen hebben, je moet er maar net tegenaan lopen. Je kan ook een kijkje nemen bij Primark, hetzelfde verhaal als C&A.

Jaa echt! Ik heb een vintage wollen trui met col, en ik vind hem echt geweldig met panty + pumps.