melkflessen !

heey,

ik heb hele bleke benen. En ze woorden ook maar niet bruin.
ik heb al gescrubt, in gesmeert met een zonnebrand die help om een natuurlijk bruiner te woorden. niks heeft geholpen !

hebben jullie nog tips ?
alvast bedankt x.

Iedereen heeft een andere huid. De ene huid wordt snel bruin, de andere nooit.

Zelfbruiner?

dat probleem heb ik ook, dus upje!

Ehm ik heb geen tips qua crèmepjes of dergelijke en voor mijn tip is het nu al te laat eigenlijk maar goed. Ik had hele witte benen, tot vorig jaar. Ik kreeg de tip om als het maar even mooi weer was in een korte broek of zo rond te lopen. Vooral in de lente word je snel bruin, sneller dan in de zomer. Ik loop nu dus als het redelijk weer is met korte broek en ik zie echt enorm verschil, het wordt nog niet heel bruin maar daar heb ik het pigment gewoon niet voor.

En veel buiten bewegen in de zon, uiteraard met korte broek. Als je beweegt/sport verkleur je sneller.

Heb ik ook last van helaas, ben echt gewoon lijkbleek en ga volgende week naar de volle zon in Griekenland, dat wordt dus goed insmeren!

Een beetje zelfbruiner?

Haha die titel, ik dacht wtf melkflessen :'D

Haha die titel, ik dacht wtf melkflessen :'D

Ik vind echt niks mis met bleke benen, haha. Ik heb ze zelf ook. Ik wil liever bleek dan bruin :‘3. Maar ja, smaken verschillen. Misschien kan je zelfbruiner gebruiken of zo ? Wat BettiePage dus zegt, lijkt me wel dat dat misschien (een beetje) kan helpen :’)

ik heb het zelf ook, en dan niet een beetje wit maar echt heel extreem.
ik vind het normaalgesproken niet zo’n probleem, maar zit door m’n ziekte echt helemaal onder de littekens, en met een bleke huid vallen die wel meer op, dus nu vind ik het wel jammer.

Maargoed, ik zou het gewoon proberen te accepteren, zelfbruiner kun je proberen maar wordt vaak écht niet mooi. (oranje of gelig, of een neppe kleur bruin.) Zonnebank is slecht voor je, zou ik ook niet doen.
Misschien gewoon écht veel in de zon liggen? :’)

@miauuwwww

XD me benen zijn echt net zo bleek als melkflessen

nog bedank voor de tips x.

Zonnebank?

Oh weet je, ik heb hetzelfde “probleem” alleen heb ik inmiddels geleerd om het te accepteren, aangezien ik nou eenmaal wit ben van mezelf, en ik vind het ergens ook wel iets hebben. Het accepteren zou ik ook maar proberen als ik jou was… Zelfbruiner kan verkeerd (lees: oranje of onegaal) uitpakken en sowieso, dan zou je iedere keer voordat je een korte broek aandoet zelfbruiner op moeten doen, dat is best een gedoe steeds.
Veel meer dan veel zonnen kun je niet doen vrees ik! :frowning_face:

als je je eens in de week scrubt en dan insmeerd met zelfbruinet zie je al flink verscgil. dat kost je 10 min extra.
ik gebruik die van de kruitvat en ben dr harstikke tevreden over

bedank voor jullie tips ik zal een paar gaan proberen,
thanksx.

zelfbruiner zou ik echt niet gaan proberen hoor, wordt meestal inderdaad hele andere kleur

Ik heb ook heeele bleke benen en had altijd lange broeken aan deze zomer maar deze zomer ben ik gewoon helemaal anders gaan denken en heb nu echt zoiets van: fuck it. :grinning: Nee echt, mensen gaan daar echt niet heel erg op letten of zo, en al doen ze het, what ever…

doe lekker die korte broek aan, dan worden je benen van zelf beetje bij beetje wel wat bruiner (: !

als je geen zin hebt in gedoe met zelfbruiner of bruinen… donkere foundation doet wonderen :wink: al moet je wel uitkijken met kleding.

^ Oh neeee, je moet nooit foundation op doen die veel donkerder is dan je eigen huid… Dat ziet er zo ontzettend nep en barbie uit :’)