Melkbenen sexy?

Ik maar mijn best doen bruine benen te krijgen lees ik ineens op twee sites en in een tijdschrift dat melk benen meer sexy zijn! Wat vinden jullie?
Melkbenen sexy? Ja of nee?

Ik vind een kleurtje sexyer xD

Ik vind de mijne absoluut NIET sexy.
Ze zijn zo wit dat ze zonnestralen zouden kunnen weerkaatsen <<

Het misschien wel mooi zijn bij meisjes met echt zo’n porselein witte huidskleur.
Maar sexy? Nu-uh.

Ik vind het zeker mooier.
maarja ik hou niet van gebruinde mensen maar van porceleine huidjes;)
(niks tegen buitenlanders halfbloedjes etc)

ik ben zelf getint
en ik moet er niet aan denken om melkbenen te hebben

ik heb ook super witte benen. Ik vind gekleurde benen mooier.

Als je zo’n mooi porseleinen huid hebt dan is het mooi. Maar of het sexy is. Ik vind het meer lief popperig. Gebruinde benen vind ik sexy :stuck_out_tongue:

licht eraan bij bijvoorbeeld pinup types staat het heel mooi maar als je gezicht een tintje heeft en de rest wit is dan nee

mening - feit ?

Ik vind de kleur niet echt boeiend, maar ze zijn mooi als ze zo lekker egaal zijn.

kheb zelf ook super witte benen, ik vind het niet sexy, maar ik vind het wel mooier dan bruine benen.

No

ik vind bruine benen sexier n_n, witte benen kunnen best mooi zijn maar dan moeten ze zoals al 1000x gezegd is ‘porseleinig’ zijn ^^

Nee, kleurtje is veel mooier

Eens.

Ik vind bruin mooi, mijn benen zijn niet porseleinelig glanzend of wat dan ook maar gewoonb fucking lelijk wit met striae of hoe je dat ook spelt.
Maar ja ik ben het gewend :’)

hmm. ik heb zelf een hele witte huid, maar ik kan het niet sëxy noemen.
het mooiste vind ik een beetje caramelkleurig ofzo, snap je wat ik bedoel? XD
maar daarna vind ik dan wel melkbenen, want heel nep gebruind of heel donker bruin ofzo dat vind ik niet echt mooi…

Ik vind dat je benen gewoon even wit/bruin moet zijn als de rest. ik zelf word bijvoorbeeld echt never nooit bruin kwa gezicht en armen en dan zou het raar staan als ik hele bruine benen zou hebben. Ik heb echt een super lichte huid.

Persoonlijk vind ik melkbenen niet sexy.

nee, echt niet hoor ;p.