Meisjesvoetbal?

ik zit ook op voetbal. En dat is heel erg gezellig

Ik zat ook op voetbal, niet echt lang ofzow,(ik ben nu pas 10) maar als het teamsysteem ook met E en D zit bij jullie moet je vanaf de E1 pas douchen. Als je in een meisjesteam kan, is het volgens mij niet zo erg om te douchen, dat raak je heel erg gewend.

I (L) SOCCER !
t is zooo leuk.
wij hoeven niet persé te douchen maar de meeste doen t wel gewoon. Ik doe t zelf niet, want ik ga liever lekker thuis douchen.

Ik zit ook op voetbal :drooling_face:
Echt super :grinning:
Ga gewoon douchen dat wil je dan ook wel als je zo zweeeet.
Ciao.

Ik zit ook op voetbal en heb echt super leuk team.
Alleen het is soms wel bitchfight onder de meiden hoor.
En bij ons hoef je niet persee te douchen, je mag ook thuis.

heej
ik wil ook op voetbal denk ik ik ben nu van volleybal af was niet zo veel aan maar dat is ook leuk maar ik wil ook op voetbal:D

Ik voetbal nu 3 jaar , en het is wel leuk nog steeds… :slightly_smiling_face:
Van dat douchen … Ik douche me altijd thuis , ze kunnen je toch niet echt verplichten om je daar te douchen lijkt me

iets van 12 meisjes die ik ken en die ik vaak spreek zitten op voetbal:D
ik vind t stoer, maar het is helaas niks voor mij, tis al een wonder als ik
een bal raak:P

Ik had hetzelfde probleem, ik zit niet onder voetbal maar ik ben eens een keertje meegegaan met een vriendin van mij. Na het voetballen gingen die meiden gewoon allemaal samen douchen, en ik durfde niet. Maar ik mocht gelukkig wel gewoon thuis douchen. :slightly_smiling_face:

Oja, wij moeten wel douchen !
Anders 5.- in de pot xd.
x (ll)

Heey :grinning:
Ik zit nu 4 jaar op voetbal ongeveer… En bij ons moet je eigenlijk wel douchen behalve als je ongesteld bent. Maar heel vaak doe ik het gewoon thuis want onze trainsters komen er echt niet bijzitten hoor :stuck_out_tongue:. En bij ons mocht je volgens mij 6 x meetrainen om te kijken hoe het was… En dan hoef je echt nog niet te douchen hoor :O. maar het verschilt ook per club.
En ik raad t je echt aan want het is super! Vrienden maak je heel snel en ik snap dat het eng is! En je leert het ook gauw genoeg. Niet zeggen dat je het niet kan want daarom ga je er toch op :grinning: En omdat je het leuk vind, maar ook om te leren. Succes meis!

Ìk zit al 6 jaar op voetbal
Maar bij ons is het wel verplicht om te gaan douchen na de wedstrijd of training. Ik zit wel in een jongensteam dus vaak douche ik toch alleen of met meiden van een andere vereniging, eerst lijkt het heel eng maar iedereen doucht toch en je wend er vanzelf wel aan. Later is het heel normaal.

ik zit ook op voetbal! and i love it! <333
iets van 2 jaar denk ik.

wij douchen allemaal wel, maar sommigen soms niet als je die ‘maandelijkse periode’ hebt.
dan douche ik soms ook niet, maar op dat moment is thuis douchen gewoon fijner! =)

ik voetbal met 12 meisjes en 1 jongen, dus is wel bijna een meidenteam:D
alleen als we afberichten hebbben doen er meer jongens mee en die moeten dan bij de scheidsrechter of bij de tegenpartij douchen want meestal spelen we wel tegen jongens.

Ik wilde ook altijd op voetbal maar heb uiteindelijk toch een andere sport gekozen. Maar ik denk dat die meiden je niet raar aan gaan kijken omdat je het nog niet zo goed kan als hun. Ze vinden het juist alleen maar leuk dat je hun team komt versterken! En over het douchen: mijn vriendin zat op voetbal en vertelde me dat zij met haar team had afgesproken dat ze allemaal in bikini gingen. Maar volgens mij moet je bij de meeste voetbalclubs wel douchen, ja.

Ik zit al 6 jaar op voetbal en heb nooit naakt gedoucht voel me er echt niet prettig by om naakt tussen allemaal mensen te lopen zegmaar maar by mij doucht niemand naakt meestal kleden we ons aan en gaan thuis douchen onze trainster heeft liever wel dat we allemaal gaan douchen maar ja ze kan ons niet dwingen
Dus je kan ook in je onder broek of niet haha

voetbal is echt erg leuk mits je een leuk team hebt maar datzit wel goed (:
op het wedstrijdveld na afloop is dr wel eens ruzie maar thats all en dan heb jeeen geweldig team die voor je opkomt (=

Voetbal is echt super leuk, Bij ons is het gelukkig niet verplicht te douchen. En in het begin ben je sowieso wel wat slechter dan de rest, maar dat maakt echt niet uit je leert het echt heel snel. Ik zou zeker op voetbal gaan als ik jou was, het is echt super:)

Ik zit op voetbal super leuk! Douchen is niet eng je bent allemaal een meisje neem ik aan. En het is ook ranzig als je niet doucht vind ik :stuck_out_tongue:

wij douchen gwn allemaal thuis, soms nemen we wel is een washandje ofso mee als het heeft geregent en je onder de modder zit ofso.

ben wel benieuwd welke club iedereen dan speelt misschien moeten meisjes tegen elkaar in de najaarscompetitie?