Meisjesvoetbal?

Hee, ik ben benieuwd of er iemand van jullie onder voetbal zit?
Mij lijkt het wel leuk om te gaan doen, want ik ben net onder dansen uit en ik zou wel is iets anders willen gaan doen en ik dacht aan voetbal…
Ik had ook een vraagje… moet je dan ook altijd douchen daar, wantik ben een beetje onzeker dus daar heb ik geen zin in snap je?:wink:
xx Sarah

same here! ik vind voetballen ook leuk… en doe al 1 jaar geen sport en wil graag teamsport en voetbal is enige teamsport die ik leuk vind xD
maar ben bang dat ik het niet kan ofzo en dat rest veeel beter is…

anyway mijn zusje van 10 zit nu al 4 jaar ofzo op voetbal en die vind het nog steeds super leuk! (zit nu nog in jongensteam)
en ik geloof dat je niet persée hoeft te douchen? jongens wel geloof ik ofzoiets…

Ja ik ben ook bang dat ik het niet goed kan enzo, en ik durf niet zo goed in een team te gaan waaar ik nog helemaal geen vrienden het zitten. maar iedereen zegt dan ja je krijgt wel vrienden enzo en dat het wel vanzelf komt, maar toch vind ik het nog wel eng,

dat heb ik ook :3
want zij kennen elkaar msg al heel lang en om er dan ineens bij te komen.?
als een vriendin meegaat op voetbal durf ik best haha,
ik vond de 1e x dat ik naar andere nieuwe sport ging ook eng :’] en in kleedkamer zat niemand van mijn team dus ik voelde me echt niet op mn gemak daar…

even weer ot; zit er nu iemand op voetbal hier die er iets over wil zeggen? :angel:

Ja klopt;) maar mijn vriendinnen willen niet voetballen <_<

kzit vanaf september op voetbal, was er ook zonder vriendin ofzo opgegaan, maar kheb gwn vrienden gemaakt hoor, dat gaat vanzelf.
en nee, wij hoeven niet te douchen, sommigen doen het wel, maar het moet helemaal niet ofzo hoor :grinning:

Ik zit ook al 2 jaar op voetbal en het is helemaal niet raar of eng om bij een nieuw team te komen. Gewoon doen! En douchen is niet verplicht, gewoon aleen doen als je het zelf wilt.

Ik zit ik ook al 3 jaar op voetbal. Heb eerst heel lang geturnd. dus het is heel anders. Maar ik vind het allebei heel leuk! En ja je moet wel douchen, want als je in de zomer 90 min heb gevoetbalt is het niet echt fris als je dan helemaal bezweet weer huis gaat. en de 1e keer is het wel eng ja, want ik had het er eerst ook niet zo op, maar nu is het gewoon heel normaal. Dus als je het leuk vind zou ik er gewoon op gaan =)

Ik zit 4 jaar op voetbal, en heb toen ik klein was 3 jaar gevoetbald in een een jongensteam, toen moest ik gewoon apart douchen in het kamertje van de scheids, en nu is het bij ons verplicht om te douchen, behalve als je ongesteld bent, maar je went er vanzelf aan hoor! Het is altijd super gezellig onder de douche en niemand kijkt naar elkaar zeg maar… In het begin vond iedereen het eng maar nu niet meer, en het verschilt bij elke club

Nouu ik wou dus ook op voetbal en heb een keer meegetraind maar ik red het niet omdat ik ook nog twee keer per week toneelspeel maargoedddd ik was dus superzenuwachtig maar het was eigenlijk heel leuk! Ja, ze zijn beter. Maarrr die meiden helpen je gewoon enzo geven je tips ja als je je voet zo en zo houd gaat de bal veel harder en allemaal van dat soort gebla. Het is hartstikke gezellig! En je leert het dus heus wel, een meisje zat er twee jaar op en die zei ja in het begin kon ik het ook niet en moet je nu eens zien…

Dus als je erop wil moet je het gewoon doen, en ik had ook geen vriendinnen die daar zaten en eerste keren zijn áltijd eng maar als het gewoon aardige meiden zijn zit je gebakken joh!

succes!xxx

Ik zit al een half jaar op voetbal ( lang he :stuck_out_tongue:)
maar toen ik voor het eerst meetrainde kende ik nog bijna niemand daar …!
Ze waren allemaal wel beter maar daarwen je wel aan , ik ben nu beter geworden maar die andere zijn nog wel een beetje beter dat merk ik maar daar trekken zij zich niks van aan want ze weten dat je ( ik dan er pas een half jaar op zit )
en ik ben niet de enige want later kwam me nichtje ook op voetbal;)
Maar ik heb nu echt hele goede vriendinnen daar :grinning:

Zo gaat het bij mij :grinning:

Ik zit al een half jaar op voetbal ( lang he :stuck_out_tongue:)
maar toen ik voor het eerst meetrainde kende ik nog bijna niemand daar …!
Ze waren allemaal wel beter maar daarwen je wel aan , ik ben nu beter geworden maar die andere zijn nog wel een beetje beter dat merk ik maar daar trekken zij zich niks van aan want ze weten dat je ( ik dan er pas een half jaar op zit )
en ik ben niet de enige want later kwam me nichtje ook op voetbal;)
Maar ik heb nu echt hele goede vriendinnen daar :grinning:

Zo gaat het bij mij :grinning:

Xx

Nope

maar ik weet wel dat je er best goede conditie voor nodig hebt
en douche uis geloof ik niet verplicht. Zelf zou ik dat ook niet fijn vinden en anders moet je gewoon je haren beetje nat maken bij was bak en net doen alsof je je gedoucht hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zit nu 4jaar op voetbal eerst 2 jaar in een jongensteam en toen moest je in de kamer van de scheids douchen en de andere 2jaar in een meisjes team en je moet douchen maar alle meisjes douchen bij mij in bikini.

hahaha,
het is helemaaal niet zo eng als het lijkt hooor!
ik voetbal nu 5 jaar, (met een jaartje pauze, blessure enzo) enja toen kwam ik ook ineens in een heel nieuw team. Maar de eerste keer is altijd eng. En met het beter zijn, er zijn meisjes die er talent voor hebben die zijn idd goed, maar je word zowieso beter van het trainen. Dus ze vinden het helemaaal niet raar dat jij de eerste paar trainingen de bal niet zo recht schiet ofzo we zijn allemaal ooit begonnen en toen kende wij het ook niet, duss je zal niet de eerste zijn :slightly_smiling_face:.
Maargoed, bij ons is het niet verplicht te douchen ik doe het zelf ook liever niet. Maarja bij uitwedstrijden doe ik het meestal wel. Maar thuis niet, aangezien ik er toch naast woon, 2 min lopen en ik ben thuis dusja.
En wat andere zeggen, de eerste keer is misschien raar om te douchen maar je went eraan. Het zijn allemaal meisjes dus ze weten heus wel hoe zo’n lichaam eruit ziet :wink:. En na trainingen doucht niemand zich by ons. Ofja thuis dan wel maar niet gezamelijk haha.

Ik voetbal ook, nu een paar maanden, in een heel nieuw team. Dus dat is super leuk :grinning:
Ga anders eens proeftrainen? :slightly_smiling_face:

voetbal (L) …
ik zit er op en ben er gek op.
na de wedstrijden is douchen bij ons wel verplicht…
maar dat voetbal is het douchen wel waar hoor :wink:
en je leert wel mensen kennen,nieuwe uitdaging misschien :wink:

Ik heb er 3jaar op gezeten. Maar was eraf gegaan omdat ik er niet meer tegen kon om zo vroeg op te staan in de kou enzo. Maja, het was altijd wel erg gezellig enzo. :laughing:

ik voetbal nu voor me 4de jaar…
het is je eigen keus om te douche,
ik douche meestal thuis, maar soms douche ik wel daar…

ik voetbal sinds september
en maar heel weinig douchen eigenlijk
x