meisjes

hoi meiden,

ik heb al een aantal vriendjes gehad. en daar ben ik ook verder mee gegaan.
ik ben toen ik 11 was erachter gekomen dat ik ook op meisjes val. veel mensen om mij heen weten dit.
ik ben verliefd geweest en heb ook met meiden gezoent.
ik wil graag met andere meiden in contact komen. maar ik weet echt niet hoe…
kan iemand mij helpen?
:flushed:

Ik weet niet waar jij ergens woont, maar hier in 't noorden hoor ik er weleens mensen over die ook op meiden vallen dat ze naar een Discotheek gaan, waar allemaal mensen komen die ook op meiden vallen. Of homoseksuele jongens!

Tijdens het uitgaan? Of speciale sites misschien?

Er is toch een of ander feest boven in Nederland, PANN. Misschien moet je daar eens heen gaan.

Dat heet flirt ofz daar komen Homo’s en Lisbi’s

Misschien kun je het hier eens proberen.

ik woon helemaal in het zuiden. bijna tegen de belgische grens aan. en op sites is het moeilijk te vinden omdat er heel veel oudere mensen (in de 20) op zitten.

dankje pivoine :slightly_smiling_face:

Pas de problème!

Met uitgaan of naar site’s die er voor zijn.

(en dan zie ik je foto en dan denk ik; aha aha nee nee nee echt niet)

?

Hoe oud ben je?

Op jongenout.nl mogen geen mensen boven de 18 komen dus dat is dan wel iets voor jou :wink:

In Tilburg (013) heb je eens in de zoveel tijd het feest PANN. Dat is een feest waar allemaal homo’s en lesbienne komen. Je moet maar even de site van 013 in de gaten houden :slightly_smiling_face:. Ik ben er zelf trouwens nooit geweest. Maar iemand die ik ken wel en die vond het altijd erg gezellig. Daarnaast heb je ook genoeg kroegen.

Gelieve niet te citeren mocht je dat van plan zijn.

Speciale sites, of speciale uitgaansgelegenheden.

ik ben 16.

wat bedoel je?

Wat wil je hier mee zeggen dan?

ik ook niet.
maar ze mag denken wat ze wil.
ik ben trots op mezelf zoals ik ben.
en ik blijf ook mezelf.