Meisjes rond de 13jaar

Heeeyy!

Ik opzoek naar iemand om mee te praten!
Liefst rond de 13jaar…
Iemand?

Geen idee of dertienjarigen op Girlscene rondhangen. Ik wil je waarschuwen voor mensen die zich online als dertienjarigen voordoen. :wink:

Heyyy!!!
K weet het, maar het zou tof zijn iemand rond deze leeftijd te vinden om online effe anoniem te praten. Ik ken Girlscene van mijn nicht… Zij is wel wat ouder maar ze dacht dat ik dit ook wel tof zou vinden omdat ik al lang een plek zoek vr meisjes om alles kwijt te kunnen.

Heyyyy, ik ben een meisje van 13 jaar. Dus prc wat je zoekt😝

1 like

Er zijn vast meiden van 13 hier, maar inderdaad ook enge creeps die zich voordoen als een meisje van 13. Wat ik vaak doe als ik zeker wil zijn, is even videobellen, zonder dat je meteen je persoonlijke gegevens geeft. De meeste ‘meisjes’ haken dan al snel af en dan weet je genoeg. :wink:

1 like

Hoi Lou , ik ben een meid van 15 , altijd welkom voor een babbel !

1 like

Heyy ik ben Yalissa en ben 13 jaar. Ik zou graag online vriendinnen willen worden. Ik vind het ook goed als je eerst wil videobellen ofzo zodat je weet dat ik echt 13 ben. Kan ik je misschien voegen op snap ofzo

1 like

Thx!! dankjewell voor je antwoord!

Ja super tof! Op dit moment heb ik nog geen snap mr als ik het geïnstalleerd heb enz zal ik je het laten weten! en dan wil ik graag wel effe babbelen enz!!

Dankjewel voor de tip!

Oke top