meisjes of oude mannen??

Ik ben een meisje van 18 jaar oud, en heb al iets meer dan een jaar een relatie met een meisje. Die relatie loopt nu een beetje minder goed, en ik twijfel soms om het uit te maken of niet…
Toen ik het pas verteld had tegen mijn mama dat ik een vriendin had werd ze boos, ze zei zelf “ik zou nog liever hebben dat je met een oude man gaat dan met een meisje!”

En nu het verhaal:
Ik ben al relatief lang bevriend op Facebook met een nonkel van één van mijn beste vrienden, DAT 48 JAAR OUD IS en geen vrouw heeft. En af en toe praat ik met hem, maar totaal NIET intiem. Deze nacht heb ik gedroomd dat ik super wilde, goede en lange seks had met hem.
Vandaag stond ik op met een duidelijk beeld in mijn hoofd van ons twee. Ik dagdroomde zelf dat ik bij hem op bezoek was en dat ik op zijn pc zat en dat hij opeens achter mij kwam zitten en mij begon te kussen, en we hadden TERUG wilde seks.
Ik heb vandaag nog niets anders gedaan als aan hem gedacht, maaaar het kon even goed mijn vader zijn!!

Wat wilt dit zeggen? Dat ik niet meer met mijn vriendin wil blijven of is dit gewoon voor enkele dagen? Gaan deze gedachten weggaan of niet?
Help…

Geen ervaring mee, ik geef je een upje.

ik droom ook wel eens fucked up dingen die de rest van de dag nog door mijn hoofd spoken (zij het niet op dezelfde manier, maar enfin). Ik zou niet handelen naar je dromen en het gewoon even bezien, want om nou radicale beslissingen te maken door een of andere vage droom is ook een beetje enthousiast imo.

Ik denk eigenlijk dat het gewoon dromen zijn. Die zijn ontstaan omdat je moeder dat zei en je daar over na gaat denken…

Dromen zijn bedrog.

Gewoon een droom of fantasie.