Meisjes met sixpack

Komt topic binnen.
Huilt.
Verlaat topic weer.

Ik vind gespierde vrouwen moooi, het mag nog iets gespierder dan in de beginpost, maar niet té té natuurlijk (:

Zoals in de beginpost vind ik het heel mooi, maar veel erger moet het niet

Ik vind zo’n blokjesbuik nooit mooi, zowel bij mannen als bij vrouwen niet. Maar een beetje gespierd zoals op de eerste plaatjes kan altijd.

Ik dacht serieus de enige was die dit vond :’)

ik vind plaatjes uit beginpost echt perfectie
ik wil

Ik vind t eerlijk gezegd niet zo mooi

Zoals bij de plaatjes in de beginpost vind ik wel mooi, maar veel erger niet meer.

Een blokjesbuik bij een vrouw getuigd van heel veel doorzettingsvermogen, uren trainen en het volhouden van een gezond eetpatroon. Dat is een van de redenen waarom ik het juist wél mooi vind, het laat zien hoe sterk iemand is.

Eens. Zo als in de beginpost vind ik het mooi zowel bij mannen als vrouwen, maar het hoeft van mij echt niet nog gespierder.

Ik vind dat echt geen sixpack, je ziet niet de aftekening van alle 6 de spieren, dit is gewoon licht getoned. Ik vind het wel mooi hoor, maar als ik mijn buikspieren aanspan is het gespierder dan wat er in de beginpost staat en kan nou niet zeggen dat ik er mn best voor doe.

De plaatjes is de beginpost zijn geen sixpacks maar gewoon strakke buiken hoor.
En ik vind dat ( die van de beginpost ) erg mooi :grinning:.
Als mijn buik nou ietsie strakker zou willen worden :’).

Zo’n beetje gespierde buik zoals op de foto’s aan het begin, moet kunnen!

Ach, ik vind het niet lelijk! Ik zou het niet voor mezelf willen, maar ik vind meiden die het hebben zeker wel knap!

Als de persoon er gelukkig mee is dan is het mooi

Je kunt ook sterk zijn op een andere manier hoor, naar mijn idee laat zo’n blokjesbuik meer zien wat je belangrijk vindt in het leven.