Meisjes met sixpack

even een vraag aan iedereen:
Vinden jullie dit mooi bij meisjes?

Ik zit in het project sixpack topic en ik wilde weten wat anderen meisjes hier van vinden :slightly_smiling_face:

Zolang het niet ‘erger’ wordt dan bovenstaande plaatjes vind ik het erg mooi.
Het laat zien dat je als vrouw zijnde ook aan je lijf wilt werken en gezond leeft (:

• Er moeten nog wel vrouwelijke vormen overblijven though… Anders is het zo… Lelijk.

^ zo denk ik er ook over.
zodra het zo wordt is het niet meer mooi:

Ik vind de eerste plaatjes ook super mooi, die laatste twee gewoon echt lelijk. Dat gaat me te ver haha.

Het moet inderdaad niet te veel worden.
Heb zelf wel aardig een sixpack en ben er blij mee.
Vroeger vond ik het niet mooi omdat ik bang was te mannelijk te lijken, maar toen ik stopte met turnen en dikker werd, mistte ik m toch wel. Heb m gelukkig weer terug:)

Same

Dit vind ik een mooi figuur
Alleen haal ik dat nooit van me leven haha

^ ja haar buik is mooi

ik vind het wel mooi als het zo is maar het moet niet erger worden. zo zie je er gewoon heel slank en best wel sportief uit. denk dat ze er beter uitzien dan mij in een bikini (iknow life is hard)

nou voor mezelf zou ik het wel zo willen.
maar ik val zeg maar op meisjes en ik vind het dan weer bij anderen (alsin waar ik op zou vallen) niet mooi (dan heb ik liever wat meer vet ofzo). xdd
dus dat is eigenlijk een beetje raar.

maar in ieder geval, alleen die in je eerste post vind ik dan wel mooi. maar die laatste 2 echt lelijk.

@harukimurakami, ik val ook op meisjes maar ik vind het biij anderen meisjes ook gewoon mooi :slightly_smiling_face: wel zoals mn beginpost als je de spieren beter ziet vind ik het jiet mooi, ook niet bij mezelf.

Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat mensen het raar vinden hoor :wink:

Ik vind het eerste plaatje ook heel mooi. Maar zodra je echt een sixpack ziet, of er nauwelijks meer vet te bekennen is (foto 3) vind ik het een beetje eng haha.

Ik hou er ook niet zo van. Zoals die foto’s in de beginpost vindt ik nog mooi, maar zo’n blokjesbuik vind ik echt vreselijk. Dan ben je net een halve kerel… :flushed:

Ik vind het echt te dun.
Wat spieren oké, maar ik ben echt meer van rondingen en vrouwelijke vormen.

Een echte bodybuildervrouw vind ik wel heel lelijk, gewoon zo’n sixpackstreepje vind ik vaak wel mooi

De foto’s uit de beginpost vind ik geen sixpack maar mooi strak en een beetje spieren, een echt sixpack met duidelijke spieren vind ik niet mooi.
Ook moeten er wel wat vrouwelijke vormen in blijven vind ik dus niet te dun

hoe krijg ij zoon mooi platen buik echt sexy

Ik heb dus wat je in je beginpost hebt staan, alleen heb ik er niks aan gedaan, maar heb ik het omdat het me niet lukt om aan te komen. Aangezien dat voorlopig ook vast niet lukt ben ik het meer gaan waarderen, alleen als het dus aan mij lag heb ik het liever niet.