Meisjes met eetstoornis

Hoi allemaal,

Ik houd dit jaar mijn spreekbeurt over eetstoornissen(anorexia, boulimia enz). Zijn er hier heel misschien meisjes die hun verhaal kwijt willen? Dit kan ik dan misschien gebruiken in mijn spreekbeurt. Natuurlijk is het anoniem enzo en ik gebruik niks zonder jouw toestemming, maar als ik een verhaal heb van wat iemand heeft meegemaakt, krijg ik en de mensen die mijn spreekbeurt gaan horen er misschien een beter beeld van.
Als je ‘je verhaal’ niet wil delen, maar me bijvoorbeeld wel informatie wil geven ofzo, is dat ook heel fijn. Ik heb hier echt respect voor enzo, en ik zal nooit zonder jullie toestemming iets gebruiken.

Ik hoop dat jullie me willen helpen ^^

Ik wil je best helpen maar dan moet je me maar even noten met vragen enzo. Het is een beetje triggerend denk ik om dat allemaal hier neer te zetten. Dus als je vragen hebt of wat wilt weten, note maar!

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/overwin-die-eetstoornis-164231.0.html ik denk eerder dat je daar terecht kan

Thanks ^^

Hier staat wat de gevolgen zijn van anorexia, en dat is niet alleen dat je dunner wordt. Succes met je spreekbeurt :slightly_smiling_face:
Ps. Je mag me noten als je nog info nodig hebt.

Je mag me noten!

Ook mij mag je noten :wink:

mij ook :wink:

Kijk eens naar XXS, staat nog steeds online op uitzendinggemist.nl

Zo te zien heb je al veel info en aanbod, maar als je toch nog meer info zoekt of andere dingen, whatever: je mag het ook wel aan mij vragen.
Verder is proud2bme.nl een heel fijne site waar je veel informatie op kunt vinden.

En ook mij kun je noten.

Dat was echt een goede serie ja. Wow.