Meisjes met een jongensnaam?

ik vind dat echt zo typisch he, dat in sommige meisjesnamen in het buitenland ook echt voor een jongen zijn of andersom. :grinning:

Ik ken een meisje die Freek heet,
en een Josje

freek had ik ook nog nooit gehoord,
maar ik vind vaak dat een heleboel mensen maar zoiets hebben van: we zetten -je achter een naam en dan is het voor een meisje.
Daar moest mijn oma ook nog even aan wennen haha, dat ik stijn heet en niet stijntje!:stuck_out_tongue:

Ik ken een jongen die Diede heet en dat vind ik toch echt een meisjesnaam!
En m’n buurman heet Anne.

ik ken wel een jongen die anne heet ja.

Ik heet Maury, unisex naam.
Maury Povich :3

ik ken een meisje die Jo heet. ( vind ik wel een mooie naam)

Dick Grayson begs to differ.
__

OT:
Ik heb zelf een meisjesnaam, maar ik vind jongensnamen voor meisjes vaak wel supergaaf.

Ik heb een nichtje die wordt vaak Joe genoemd, dat is het tweede gedeelte van haar naam (haar naam is afgeleid van Joe Jackson, de zanger), en haar zusje heeft als bijnaam Jack.

Ik ken een meisje die dominik heet,
een jongen die Annes heet,
voorderest eigenlijk niet echt iets spannends…

ik heb een jongemsnaam… volgens m’n ouders is het een unisex naam, maar ik heb mijn naam nog nooit bij een ander meisje gehoord.

Jamie, komt bij allebei voor

ik vind Stijn wel een hele leuke naam eigenlijk:O

little_lover
hihi dankje! :angel:

ik ook, maar dat kan afgeleid zijn van Christien of Christina

Ik heet darcy, het is ook wel een meisjes naam maar het is op de ‘mannelijke’ manier geschreven.

ik ken een jongen die Naomi heet en er was ook ooit eens een jongen die Sabrina heette

hmmm… sabrina voor een jongen vind ik dan weer een beetje vreemd.

Ik ken een jongen en een meisje die Anne heten
en een jongen en een meisje die Jos heten
en een jongen die Robin heet, wel 3 ofzo :stuck_out_tongue: Maar dat vind ik voor een meisje ook heel mooi
En verder geloof ik niet!

Mijn vriendin heet Mehran. Afghaanse jongensnaam.
Iedereen noemt haar Herman omdat haar naam nogal moeilijk is. XD

Mijn zusje heeft als 2e naam Marijn, en dat kan ook voor een jongen.
En dingen als Pascal, Puck, Jamie, Robin, Anne, Dominique, Kim (jongens die zo heten zijn dan meestal wel Chinees / Japans)… Dat kan ook voor allebei.

ik ken genoeg meisjes die sam, anne, of dominique heten.
kan eigenlijk wel beide vind ik ;p