meisjes met Beats, nee of ja?

Ik zie zoveel meisjes met die koptelefoons.

Ik hou over het algemeen niet van beats, ze zijn zo afgestemd op de ‘mainstream’ muziek. Het dreunt lekker enzo, maar als je muziek met diepte en achtergrond wilt horen lijkt het nergens op. Ga voor Sennheiser <3

Ik vind die dingen zwaar overhyped. Ja ze hebben misschien wel een goede kwaliteit maar dat hebben andere minder dure koptelefoons ook. Het is gewoon een koptelefoon van ‘HEE kijk mij stoer een dr.dre beats hebben’

En een koptelefoon kan best voor meisjes.

Ik vind het een beetje nep ineens zie je iedereen met die beats lopen?? Waarom perse dat merk vraag ik me dan af?

Nee meid ik zou het niet door hoor. Straks loop je er mee en noemen mensen je nog een jongen! Dat risico wil je toch niet lopen? :crazy_face:

ja! ik vind beats ontzettend mooi en ik support dr. dre’s crew en hun muziek,en tevens is de kwaliteit van die dingen echt geweldig. Zelf zijn ze alleen te duur voor mij en vinden mn ouders hem gevaarlijk aangezien je totaal afgesloten bent van de buitenwereld(als je er mee fiets ofzo hoor je helemaal niet meer de auto’s of als iemand je roept ofzo). Wel zou ik niet de roze doen, daar ben je waarschijnlijk snel op uitgekeken en bovendien vind ik wit of zilver veel mooier (:

Pff, geef mij maar gewoon een koptelefoon van de Blokker, Beats kosten een fortuin en stel dat ze kapot gaan dan heb je er niets meer aan, dan koop ik liever om het jaar een andere.
Daarbij komt dat ze lelijk zijn en het gewoon een hype is die na een tijdje wel over waait :wink:
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en niet zo meelopen met de rest!

@soolonley beats zijn zo populair omdat ze zijn ontworpen door dr dre, een beroemde producer en rapper. Hij heeft onder andere eminem enzo ontdekt en werkt ook samen met snoop dogg akon etc. Voor fans van dr. dre zijn de beats natuurlijk gewoon leuk, zij vinden het leuk om iets te hebben wat hun idool heeft gemaakt. Tevens lopen ook heel veel beroemdheden ermee, denk aan de pussycatdolls, one direction, francisco lachowski, gwen stefani, the black eyed peas, lil wayne etc.
ook zijn er veel beroemdheden die hun eigen beats hebben ontworpen, bijvoorbeeld justin bieber en lady gaga. Fans van hun vinden het ook weer leuk om beats ontworpen door hun idool te hebben. Ook staan beats bekend als een van de oordopjes/koptelefoons met de beste muziekkwaliteit.

Dit

Ik ken een hele goede koptelefoon van Sony voor maar 30 euro. Ik ga mijn geld niet verspillen aan een ‘trend.’ :’)

ja ik weet dat ze door dr dre zijn ontworpen so what daar ga je toch niet zoveel geld aan besteden? Volgens mij willen de meeste er gewoon bij horen of geeft het ze ‘‘swag’’ -__- zo denk ik er iig over

Ik snap niet dat mensen daar zoveel geld voor over hebben, als je hem echt wilt hebben, moet je je niks aantrekken van of dat zogenaamd wel kan.
Maar aangezien jij je hier blijkbaar vooral druk over maakt, zou ik hem niet kopen. Zonde van het geld…

@soolonley zou wel zo kunnen zijn, ben ik eigenlijk wel zeker van, maar je hebt voor dat geld ook wel de beste kwaliteit, hé.

Tuurlijk, ze kunnen voor iedereen. Meisjes en jongens.
Ik vind ze alleen spuuglelijk. :’) En iedereen loopt ermee, wat voor mij al een reden is om ze vooral niet te kopen.

Ik vind koptelefoons niet geslachtsgebonden.

Huh, het gaat hier om een koptelefoon? Ik dacht dat het om een kledingstuk of schoenen ofzo ging haha :’). Tuurlijk kan dat ook bij meisjes, waarom zouden die in hemelsnaam geen koptelefoon kunnen dragen?

Die heb je ook in oortjes!
En je hebt ook de Gaga versie.

Ik weet niet, zijn die niet heel erg prijzig?

Wat maakt dat uit?