meisjes met Beats, nee of ja?

Heeyy allemaal,

ik zie altijd jongens met die Beats lopen
nou willen een vriendin en ik hem ook in 't roze
vind jij het alleen voor jongens of kan het ook gewoon voor meisjes?
(niet dat ik ze dan elke dag op heb)

xx

Wat zijn Beats?

Die koptelefoons? Boeien? Het gaat toch om de kwaliteit van muziek? Wat een onzin.

Ja tuurlijk, why not? Ik zou zelf ook de roze wel willen!

Oh gevonden. Zeg dan gewoon dat je een koptelefoon bedoelt.

Ik denk dat ze Dr. Dre Beats bedoelt, die koptelefoons.

http://3dslife.nl/earotic/wp-content/uploads/2011/03/Beats-by-Dr-Dre.jpg

Ja had het al gevonden hahah :slightly_smiling_face:

als je die dingen koopt en je gebruikt ze niet praktisch iedere dag zou ik ze sowieso niet kopen :S veel te duur

Het is maar een koptelefoon, de functie ervan is nog steeds muziek luisteren en niet een beetje gaan stijlmaken.

Ik heb de Solo HD. So what? Meisjes mogen toch ook gebruik maken van een hoofdtelefoon? :stuck_out_tongue:

Edit: Ik gebruik hem wel elke dag, niet buiten though.

Ik vind die dingen zo belachelijk overpriced he. Maar goed als jij zo’n ding wil, gewoon kopen!

nice nice nice koptelefoon

yeah, ik vind 't ook gewoon kunnen ;p

Tuurlijk kan dat. Een vriendin van mij heeft er zo een. De kwaliteit van die koptelefoons zijn echt onwijs goed, maar helaas zijn ze een beetje te duur voor mij.

Vindt het ook een beetje onzin en duur, maar ik neem aan dat ze ook voor meisjes zijn als ze een roze hebben lol. Neem niet aan dat veel jongens die kopen ;] Dus boeiend koop gewoon als je die wilt!

Ik vind het voor bepaalde types wel leuk.
Maar ik heb er totaal niks mee.

Je komt niet echt op mij over als iemand die gewoon een goede koptelefoon wilt, maar iemand die de hele dag met een dure koptelefoon op loopt, sorry.

Het lijkt mij een redelijk logische denkwijze om eerst te denken aan het aanschaffen van een koptelefoon en dan er dan gewoon één te kopen die jou bevalt. Ik snap die hele trend rondom dushi’s met Dr. Dre’s niet zo.

Ah, het is dus een koptelefoon. Zou niet weten waarom meisjes die niet kunnen gebruiken.