Meisjes in het zelfde schuitje, voor geld uit nood

/

Zolang je meerderjarig bent is dit niet strafbaar! Maar niks doen waar je jezelf niet prettig bij voelt!

Het is niet zozeer strafbaar, maar het is wel illegale prostitutie (neem aan dat je hier geen vergunning voor hebt). Je moet wel belasting afdragen over je verdiende centjes.

Prostitutie is wel legaal in Nederland maar echtgenoten zijn ook wettelijk verplicht om trouw te zijn aan elkaar. Ik zou het niet doen als ik jou was, straks krijg jij er nog problemen mee.

Ja dit vooral. Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten, ik heb er geen ervaring mee.

^Oh haha juist ik ging er al van uit dat ze getrouwd waren :’)

Je mag tot ruim 6000 euro per jaar zwart bijverdienen, neem aan dat de TS niet zoveel ontvangt voor dit ene keertje, haha.

Edit: zeg ik dit goed? Moet je het dan ook niet melden? Haha.

en mocht je er wel zoveel voor ontvangen, geef die mensen mn nummer pls

Volgens mij moet je het wel aangeven maar wordt het niet belast omdat het een bijverdienste is.

Ik vraag me stiekem wel af wat je vriend hiervan vindt TS?

Er bestaat legale en illegale prostitutie in Nederland. Overspel is trouwens al heel lang niet meer strafbaar.

/

Ik zou t nooit doen, zou bang zijn dat ik er later spijt van krijg, maar ik vind het ook niet raar als er mensen zijn die dit wel doen. Zolang het vrijwillig is, is er niet echt een probleem toch? Hoeveel krijg je er voor ? haha

Oh alleen die naaktshoots vind ik wel risky, want ja dan hoop ik iig dat je geen rechter of politicus of whatever wil worden. Want denk dat je daar wel op afgerekend wordt.