Meisjes die nummers vragen aan jongens?

Hey hey!

Hoe denken jullie erover als een meisje het nummer van een jongen vraagt? Het is meestal dat een jongen het nummer van een meisje vraagt, maar vinden jullie het andersom ook kunnen of is dat iets wat een meisje niet hoort te doen?

Tuurlijk kan het andersom.

Ja dat vind ik dus ook, maar ik hoor wel 'ns van mensen dat het de taak van de jongen is en je het dus moet afwachten haha

Gewoon zelf weten, als jij je daar lekker bij voelt moet je het doen! Zo geldt dat andersom ook.

Ik vind dat het ook andersom kan hoor. Tenminste ik heb dat al een paar keer gedaan want soms als ik moet wachten totdat sommige jongens eens naar mij toe stappen dan weeg ik in de tussentijd al een ons… :dry:

Heb ik nog nooit gedaan want de jongen vraagt het altijd aan mij. Maar het kan natuurlijk wel.

Ik vind dat dat prima kan, heb ik zelf ook wel is gedaan haha

Ik ben zelf nu ook van plan om zijn nummer te vragen, maar ik ben echt veel te verlegen ):

Ik doe het gewoon :slightly_smiling_face:
Tijdje terug zag ik met uitgaan een onwijs leuke jongen maar mijn batterij was leeg… Wonder boven wonder zag ik hem de dag erna op Facebook dus alsnog even gevraagd! Ondertussen hebben we gedate en ik vind hem helemaal geweldig haha :slightly_smiling_face:

Ah wat leuk dat het zo goed is afgelopen haha!

Haha ja tot nu toe gaat het goed dus we gaan zien hoe het gaat lopen! :relieved:

Uhm…ik denk dat er nu net zoveel meisjes zijn die het nummer van een jongen vragen, dan andersom. We leven niet meer in de middeleeuwen.

Ookal hadden ze toen nog geen telefoons.

Dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt haha. Hoor toch nog best vaak dat je maar moet afwachten omdat het niet jouw ‘taak’ is.

Natuurlijk kan dat! Jongens zijn vaak net zo verlegen als meisjes dus meestal vinden ze het alleen maar leuk.

en makkelijk haha

Slaat echt nergens op haha.

Gewoon initiatief tonen, je leeft maar 1 keer :wink:

Haha ik vind het echt een belachelijk idee dat jongens dat ‘moeten’ vragen.
Ik vraag ook zo vaak iemands nummer, ik bedoel, je hoeft hem toch niet direct leuk te vinden? Je hebt toch ook ooit het nummer van je vriendinnen gevraagd? xD

Jongens vinden het meestal wel lef als een meisje de eerste stap neemt :slightly_smiling_face:

Waaom zou dat verkeerd zijn? alleen ikzelf doe dat zelf niet XD hb het ook nog nooit gedaan.